مدیر بهره برداری شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه استفاده از گرماتاب در تمامی غذاخوری ها و دیگر واحدهای تجاری ممنوع است، گفت: صنوف مختلف استان بایستی به سهم خود در مصرف گاز صرفه جویی کنند.
کد خبر: ۱۱۴۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸ 06 December 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجتبی بهادری در نشست با اتاق اصناف استان ایلام اظهار کرد: هر صنفی که در فصل سرد سال از گرماتاب استفاده کند گاز آن واحد صنفی قطع می شود.

وی تصریح کرد: با وجود همه اقدامات و نتایج حاصله، به علت افزایش تعداد مشترکین گاز و همچنین برودت هوا، صرفه جویی مصرف گاز در بخش های مختلف اعم از خانگی، صنعتی، تجاری و عمومی باید با جدیت رعایت شود تا جریان گاز در سطح استان استمرار داشته باشد.

بهادری با اشاره به اینکه صرفه جویی در مصرف گاز باید در بین اصناف و دیگر قشرهای مختلف به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، گفت: ناترازی تولید و مصرف گاز، افزایش بی رویه، اهمیت استمرار جریان گاز در اقصی نقاط کشور از مهمترین دلایلی است که باید در زمینه مصرف بهینه گاز به آن توجه ویژه ای شود.

وی بر ضرورت صرفه‌جویی مشترکین تجاری در مصرف گاز در سطح استان تأکید کرد و گفت: مشترکین با رعایت الگوی مصرف بهینه و رعایت دمای رفاه ۱۸ درجه سانتیگراد شرکت گاز را در ارائه خدمات مستمر یاری کنند.

 

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه رعایت الگوی بهینه مصرف و صرفه جویی در مصرف گاز ضروری است، افزود: با شروع فصل سرما و افزایش میزان استفاده از گاز طبیعی، فرهنگ سازی، رعایت نکات ایمنی و صرفه جویی در مصرف گاز توسط اصناف امری ضروری است.

رئیس اتاق اصناف استان ایلام در این نشست گفت: اتاق اصناف با اطلاع رسانی به کلیه صنوف در زمینه صرفه جویی در مصرف گاز تلاش و در این زمینه با شرکت گاز استان همکاری لازم را خواهد داشت.

"کبیر فیض الهی" با اشاره به اینکه اصناف استان در سال های گذشته نیز در صرفه جویی در مصرف گاز تمام تلاش خود را بکار گرفته اند، خاطرنشان کرد: با هر واحد تجاری که در فصل سرد سال الگوی مصرف گاز را رعایت نکند برخورد می شود تا سایر اقشار مردم بتوانند از این نعمت خدادادی استفاده کنند.

در این نشست اعضای اتاق اصناف ایلام در خصوص صرفه های جویی در مصرف گاز در سطح اصناف مختلف با هم بحث و تبادل نظر کردند./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار