کد خبر: ۱۱۴۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵ 05 December 2023
به گزارش تابناک مازندران ، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی سوادکوه از قلع و قمع ۲۰ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

بر اساس این گزارش ، محمدعلی سلیمانی از قلع و قمع 20 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در شهرستان سوادکوه خبر داد و گفت: 20 هزار مترمربع اراضی کشاورزی این شهرستان به چرخه تولید بازگشت.

 

سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان سوادکوه تصریح کرد: این قلع و قمع بر اساس تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در منطقه سرخکلا تپه و درویش ماهرو این شهرستان انجام شد.

 

سلیمانی به مقابله با پدیده شوم زمین خواری و تغییر کاربری اراضی زراعی اشاره کرد و گفت: هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز علاوه بر اینکه قلع و قمع بنا را در پیش دارد، جرم و مرتکب آن قابل تعقیب قضایی و پیگیری است.

 

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه خاطرنشان کرد: برای حفظ و دفاع از حقوق مردم و بیت‌المال با قاطعیت با پدیده زمین‌خواری برخورد می‌شود.

 

وی گفت: تمامی دستگاه‌های متولی این امر باید در زمینه پیشگیری از تغییر کاربری‌ها و ساخت و ساز‌های غیرمجاز پای کار بیایند و با تلاش و همدلی از اینگونه تخلفات جلوگیری کنند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار