فرمانده انتظامی استان اردبیل از اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی توسط پلیس اردبیل خبر داد و گفت: در این طرح ۵۱۳ نفر هنجارشکن دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۴۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲ 02 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، سردار جواد تقوی، فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی، افزایش احساس آرامش فردی و عمومی، پیشگیری از وقوع سرقت‌های خرد و پاکسازی نقاط جرم خیز و آلوده، طرح پیشگامان امنیت انتظامی همزمان با سراسرکشور به مدت ۴ روز در استان اردبیل اجرا شد.

وی افزود: در این طرح که با به‌کارگیری بیش از یک هزار نفر از نیرو‌های کلانتری‌ها، پاسگاه‌های انتظامی، یگان امداد و پلیس‌های تخصصی اجرا شد، ۸۷ سارق، ۱۴۵ معتاد، ۱۰۶ مجلوب و ۱۷۵ نفر در رابطه با سایر جرایم در چند عملیات پلیسی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به به‌کارگیری بیش از ۲۵۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در اجرای هدفمند این طرح عنوان کرد: کشف نزدیک به ۱۳ کیلو انواع مواد مخدر، ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق، ۴۴ قطعه اشیاء عتیقه، بیش از ۱۸ هزار نخ سیگار قاچاق و توقیف ۲۹۲ دستگاه وسیله نقلیه از دیگر نتایج این طرح بود.

تقوی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در حفظ و توسعه امنیت و آرامش مردم تصریح کرد: تلفن ۱۱۰ پلیس آماده دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با هرگونه رفتار مجرمانه و هنجارشکنانه است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار