رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خنداب از تجهیز و بهسازی بخش کودک کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در راستای افزایش کیفیت خدمات ارایه شده به کودکان خبرداد.
کد خبر: ۱۱۴۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶ 02 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،میلاد احمدی اظهار داشت:این تجهیز و بهسازی شامل بخش کودک کتابخانه عمومی معراج شهر خنداب، کتابخانه عمومی ادیب الممالک شهر جاورسیان و کتابخانه عمومی توحید روستای اناج و کتابخانه عمومی فرهنگ روستای آقداش شهرستان خنداب است که با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال انجام شد.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین امور در تربیت کودکان، آشنایی و اُنس کودک در سنین کودکی با کتاب و کتابخوانی است که منجر به عادت مطالعه در سنین بزرگسالی می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خنداب ادامه داد: بخش کودک کتابخانه نقش مهمی در علاقه‌مندی کودکان به مطالعه، کتابخوانی و افزایش آگاهی این قشر دارد و شاداب‌سازی و ایجاد محیطی جذاب برای کودکان از اولویت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است.

احمدی افزود: با حمایت‌های فرمانداری شهرستان خنداب، از محل تملک دارایی‌ها و اعتبارات کاهش آسیب‌های اجتماعی، اقدام به خریداری تجهیزات تخصصی بخش کودک برای کتابخانه‌های عمومی شهرستان خنداب شد.

وی بیان کرد: تغییر چیدمان، بهبود فضاسازی، افزودن ۱۷ عدد قفسه کتاب کودک، پنج میز کودک، ۳۰ عدد صندلی، تلویزیون هوشمند، بهبود سیستم گرمایش و سرمایش و خرید یک دستگاه رایانه از اقدامات صورت گرفته در زمینه تجهیز بخش کودک کتابخانه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار