نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: نگاه مسوولان به مسئله ته لنجی به گونه ای باشد که مردم از آن منتفع شوند.
کد خبر: ۱۱۴۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰ 01 December 2023

به گزارش تابناک بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه بخش قابل توجهی از زندگی مردم بوشهر به تجارت دریایی وابسته است، اظهار داشت: باید با مطالعه لازم از وارد شدن آسیب به تجارت دریایی استان جلوگیری شود.

وی خواستار توجه به سفر‌های متعدد، تسهیلات و تخفیف‌های مناسب، توجه ویژه به ملوانان و در نتیجه منتفع شدن مردم استان بوشهر از تجارت دریایی شد و افزود: باید شرایطی که اکنون پیش آمده با همکاری دولت و مسوولان برطرف شود تا مشکلی برای زندگی مردم، ملوانان و تجار به وجود نیاید.

صفایی بوشهری با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: حضور بسیج در عرصه‌های پیشرفت و سازندگی همواره مشهود و تعیین کننده است به همین دلیل حمایت از بسیج و بسیجی یک نگاه راهبردی به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیج به معنی مردمی بودن، تعهد داشتن، احساس مسئولیت کردن، اعتنا به مسائل مهم کشور، درک معنوی ارزش‌های انقلاب، قانون‌مدار بودن، دارای روحیه به هنجار داشتن و حضور جدی در صحنه است که این موارد از بسیج برای نظام یک قدرت ساخته که این قدرت مایه اقتدار نظام محسوب می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با گرامیداشت روز نیروی دریایی ارتش، گفت: این نیروی راهبردی مایه عزت و افتخار کشور است و در کنار نیرو‌های دفاعی و نظامی منجر به اقتدار در فضای ملی و بین المللی شده است.

وی اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش به عنوان نیرویی راهبردی با پیشرفت‌های چشمگیر در ستاد و صف و تولید زیر سخت افزار‌های سطحی و زیرسطحی به مرحله‌ای دست پیدا کرده که اکنون در آبراه‌های بین المللی مایه امنیت دریایی برای ایران و حتی سایر کشور شده است.

صفایی بوشهری با گرامیداشت ۱۳ آذر روز روحانیت استان بوشهر و سالروز شهادت شهید حجت الاسلام عاشوری، ادامه داد: این روز، تاریخ روحانیت استان بوشهر را احیا کرده و مایه رشد و بالندگی در عرصه مختلف پژوهش و تولیدات علمی روحانیت استان شده است.

وی با گرامیداشت روز مجلس شورای اسلامی وسالروز شهادت شهید مدرس، عنوان کرد: امید است مجلس شورای اسلامی با نظارت کارآمد و تولید قوانین مناسب مایه پیشرفت و توسعه کشور شود.

صفایی بوشهری خواستار تسریع در تصویب قانون عفاف و حجاب با نگاه اسلامی و انقلابی مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان شد و افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب به مقوله عفاف و حجاب شایسته است تا پیش از تصویب قانون عفاف و حجاب، قانون قبلی آن اجرایی شود چراکه این مهم خواست عموم مردم انقلابی است.

وی با بزرگداشت روز توانیایان، گفت: مسوولان باید برای درمان، مسکن، ازدواج و حمایت از آنان در همه امور باید توجه ویژه داشته باشند.

صفایی درباره دانشجو، گفت: امیدواریم دانشجویان انقلابی بتوانند آینده ایران را براساس دانش، انقلابی بودن و فرهنگ اصیل اسلامی تامین کنند و مسوولان مربوطه باید با حمایت ویژه تسهیلات لازم برای تحصیل و تامین خوابگاه دانشجویان را فراهم کنند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار