امام جمعه موقت خلخال گفت : ظلم و جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه به حدی رسیده که مردم دنیا از جنایات این رژیم غاصب خشمگین بوده و نفرت دارند.
کد خبر: ۱۱۴۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸ 01 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام محمد ظاهر قارداشپور خطیب این هفته نماز جمعه خلخال اظهار کرد: ظلم و جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه به حدی رسیده است که تمام مردم دنیا از آمریکا و رژیم غاصب نفرت دارند.

وی به مساله روز جهان اسلامی یعنی فلسطین اشاره کرد و افزود: دژخیمان صهیونیستی در این فکر بودند که خواهند توانست مقاومت مردم غزه و حماس را در هم بشکنند، ولی با گذشت بیش از ۵۰ روز از مقاومت مردم فلسطین وغزه در مناطق زیادی از غزه، معلوم شد این رژیم غاصب توان مقابله با حماس را نداشته و حماس همچنان سرزنده در خط مقدم باقی مانده است.

مقاومت مردم غزه توانست تفکر صهیونیستی را در هم بشکند

وی در وصف مقاومت جبهه حماس گفت: همین جمله در وصف شجاعت حماس بس است که این نیروی غالب توانست گنبد آهنین و تفکر صهیونیستی را در هم بکشند.

حجت الاسلام قارداشپرو با تسلیت ایام فاطمیه و تشریح مقام ملکوتی و فضائل و مناقب آن حضرت گفت: باید مقام ملکوتی حضرت زهرا (س) درک شود و فضیلت بزرگ امروز زنان جامعه ما، پیروی از فرمایشات گهربار آن حضرت برای زندگی بهتر است.

امام جمعه موقت شهرستان خلخال با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس و روز قانون گفت: انتظار جامعه اسلامی امروز از کسانی که به عنوان نماینده مجلس هستند این است که مطالبات مردم پیگیری شود.

حجت الاسلام قارداشپور با اشاره به روز گرامیداشت معلولان در جامعه اسلامی بیان کرد: معلولیت محدودیت نیست و باید جامعه این قشر از عزیزان را که معلول هستند تکریم کنند و احترام آنان در جامعه حفظ شود و توجه مسؤولان امر به حل مشکلات معلولان لازم و ضروری است.

روز دانشجو روز روشنگری است

وی در بخش دیگری ازسخنان خود به روز ۱۶ آذر روز دانشجو اشاره و با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دانشجو گفت: روز دانشجو روز روشنگری است و این قشر در حقیقت استکبار ستیز و روح دفاع از انقلاب اسلامی در ریشه خود دارد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار