رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: معافیت مالیاتی کارکنان دولت در لایحه بودجه سال آینده ۱۲ میلیون تومان و برای مشاغل خرد نیز ۱۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۱۴۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰ 02 December 2023
 

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، داود منظور عصر پنجشنبه در پایان سفر خود به قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس دستور رئیس جمهور، آستانه معافیت مالیاتی کارکنان دولت در لایحه بودجه سال آینده ۱۲ میلیون تومان است و برای مشاغل خرد نیز ۱۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده است.

منظور، عنوان داشت: سیاست و اولویت دولت سیزدهم، کنترل نرخ تورم و ایجاد ثبات اقتصادی و جلوگیری از تکان‌های تورمی است و در این راستا تلاش می‌شود، طی سال جاری و آینده اقتصاد کشور به ثبات برسد.

 

وی ادامه داد: در طی ۸ ماه نخست امسال ثبات قیمت‌ها در بازار ایجاد شد و نوسان قیمت‌ها روند کاهشی یافت و نزدیک شرایط پایدار است.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور عنوان داشت: بر اساس سیاست‌های برنامه هفتم تلاش می‌شود تا نرخ تورم کشور تک رقمی شود و دولت تلاش می‌کند تا آرامش در سفره مردم برقرار باشد.

وی افزود: یکی از اولویت‌های دولت در لایحه بودجه سال آینده، معیشت مردم است و در این راستا امید است با سیاست یارانه و توزیع کالابرگ شرایط بهتری برای دهک‌های پایین فراهم شود.

منظور، همچنین بیان داشت: نرخ رشد اقتصادی کشور به ۷ و نیم درصد رسیده و کنترل تورم و رشد پایدار در کشور مورد توجه دولت است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار