به همت ستاد دیه استان و کمک خیرین، تمهیدات لازم برای آزادی ۱۰۰ زندانی غیر عمد دیگر نیز در استان مازندران فراهم شده و این افراد پس از طی مراحل قانونی آزاد خواهند شد.
کد خبر: ۱۱۴۰۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵ 29 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، رئیس کل دادگستری مازندران از آزادی 181 نفر از مددجویان زندان های مازندران به همت ستاد دیه استان و کمک خیرین طی هفت ماهه ابتدای امسال خبر داد و گفت: ۵۸۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مازندران مشمول آزادی با کمک ستاد دیه نیز چشم انتظار کمک خیرین برای آزادی از زندان هستند.
بر اساس گزارش روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری در جلسه ستاد دیه استان که با حضور "علی شمس" مدیرعامل ستاد دیه کشور برگزار شد، مبلغ بدهی 181 مددجوی فوق الذکر را یکهزار و 900 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از مجموع تعداد 181 مددجوی آزاد شده در استان، 125 نفر زندانی جرائم مالی، 44 نفر زندانی مهریه و بقیه مربوط به نفقه، ایراد صدمه بدنی و حوادث کارگاهی هستند.
رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: به همت ستاد دیه استان و کمک خیرین، تمهیدات لازم برای آزادی ۱۰۰ زندانی غیر عمد دیگر نیز در استان مازندران فراهم شده و این افراد پس از طی مراحل قانونی آزاد خواهند شد.
وی همچنین با تقدیر از خدمات و تلاش های اعضای ستاد دیه استان در جمع آوری کمک های خیرین اظهار کرد: حاصل این تلاش های مخلصانه، آزادی تعداد قابل توجهی از زندانیان مالی و غیره بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین اکبری با بیان اینکه فعالیت ستاد دیه باید به صورت مردمی انجام شود، افزود: آمار زندانیان مالی استان نسبت به گذشته با کاهش قابل توجهی روبرو بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار