کد خبر: ۱۱۳۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳ 25 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 04/09/1402 تقدیم حضور می گردد.

---------------------------------

توقیف 2 خودروی سرقتی توسط ماموران پلیس راه 

سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه استان مازندران از دستگیری 2 سارق و توقیف خودروی پژو کامیون سرقتی با هوشیاری ماموران پلیس راه مستقر در محور های هراز و مياندورود – نکا خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله جهان تاب در تشریح این خبر، گفت: یکی از ماموران پلیس راه محور میاندورود به نکا در حین اجرای ماموریت به یک خودروی کامیون حین تردد در این محور مشکوک شد .

رئیس پلیس راه استان مازندران، تصریح کرد: پس از استعلام از سامانه های پلیسی، خودروی مذکور که دارای سابقه سرقت بوده با اجرای طرح عملیاتی توسط ماموران پلیس راه مستقر در محور متوقف و راننده آن دستگیر شد .

سرهنگ جهان تاب از کشف یک خودروی سرقتی پژو در محور هراز نیز خبر داد و اظهار داشت:  ماموران وظیفه شناس پلیس راه مستقر در محور هراز نیز در حین اجرای ماموریت یک خودروی سواری پژو را به علت عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی متوقف کردند .

وی ، خاطرنشان کرد: پس از بررسی های انجام شده خودروی مذکور که دارای سابقه سرقت بوده توقیف و به پارکینگ منتقل شد .

سرهنگ جهان تاب از دستگیری سارق این خودرو در اقدامی پلیسی خبر داد و گفت: این سارقان حرفه ای پس از تشکیل پرونده مقدماتی در اختیار یگان های عملیاتی پلیس قرار گرفتند .

---------------------------------

کلاهبرداری با رسید ساز جعلی 

سر هنگ  سامع خورشاد  رئیس پلیس فتا استان مازندران ازکلاهبرداری 8میلیاردریالی با استفاده از رسید ساز جعلی خبر داد. 

سر هنگ  "سامع خورشاد" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت:  با شکایت احدی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی با استفاده از رسیدساز جعلی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان مازندران، تصریح کرد: ماموران با بررسی های همه جانبه اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری متهم که با ارائه رسیدی جعلی اقدام به کلاهبرداری 8 میلیارد ریالی با خرید کالا از شاکی پرونده در سایت دیوار کرده بود آغاز کردند .

 سرهنگ خورشاد، ادامه داد: پس از انجام اقدامات پلیسی ماموران  متهم را در یکی از شهرستان های  غرب استان شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر  کردند.

وی در ادامه اظهار داشت: متهم که دارای سابقه سرقت نیز می باشد ضمن اعتراف به کلاهبرداری از شاکی به بیش از 50 مورد کلاهبرداری دیگر اعتراف کرد و گفت: این کلاهبردار حرفه ای پس از تحقیقات تکمیلی،برای سیر مراحل قانونی تحویل  مرجع قضایی  شد.

---------------------------------

کشف 140 دستگاه ماینر قاچاق در قائم شهر 

سرهنگ مهدی خادمی  فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از کشف 140 دستگاه ماینر قاچاق به ارزش 14 میلیارد ریال خبرداد . 

سرهنگ"مهدی خادمی" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: در پي كسب خبری مبنی بر استخراج ارز دیجیتال بیت کوئین در يك منزل مسکونی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عمليات پليسي به منزل  مورد نظر اعزام و در بازرسي های انجام شده 140 دستگاه ماينر قاچاق کشف کردند.

سرهنگ خادمی از دستگیری یک متهم و معرفی وی به مرجع قضائی پس از تشکیل پرونده خبر داد و تصريح كرد: ارزش ماينرهاي مكشوفه در مجموع بالغ بر 14 میلیارد ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی قائم شهر در پایان  تاکید کرد: شناسایی و دستگیری مجرمان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم عزیز تقاضا می شود برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصاً امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

---------------------------------

سارق داربست پروژه هاي ساختماني در بهشهر دستگير شد 

سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري سارق داربست های پروژوهای ساختمانی در بهشهر ، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ« علی اکبر قلی پور » در تشريح اين خبر گفت: در پي گزارش چند فقره سرقت داربست از پروژه هاي ساختمانی در حال ساخت، شناسايي و دستگيري عامل يا عاملان اين سرقت ها در دستور كار ماموران قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری 11 با بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی سارق حرفه ای در این شهرستان شدند.

وی ، خاطرنشان کرد:پس از هماهنگی های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به 10 فقره  سرقت داربست از پروژه های در حال ساخت  اعتراف کرد.

سرهنگ قلی پور در پایان گفت: تحقيقات درباره اين پرونده نشان مي دهد عاملان سرقت، به پروژه هاي ساختماني بدون نگهبان دستبرد مي زدند كه اين هشداري است براي مالكان و پيمانكاران اين ساختمان ها تا به نكات ايمني و مراقبتي در پيشگيري از سرقت ها توجه بيشتري داشته باشند.

---------------------------------

دستگیری 2 سارق موتورسیکلت در "ساری" 

سرهنگ عبدالله حسن زاده  فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری 2 سارق موتورسیکلت با 12 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگذاری پليس سرهنگ "عبدالله حسن زاده" در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام وقوع یک فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

وي از دستگیری 2 سارق حرفه ای با هوشیاری ماموران پاسگاه شهدای شمال تجن در جریان رسیدگی به پرونده خبر داد  و  افزود: این سارقان حرفه ای در بازجویی های به عمل آمده به 11 فقره سرقت موتورسیکلت دیگر در این شهرستان نیز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف موتورسیکلت های سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

سرهنگ حسن زاده، با اشاره به این که پليس با بکارگيري تمام توان عملياتي و انتظامي خود برای تامين نظم و امنيت شهروندان تلاش مي‌کند، خاطرنشان کرد: از شهروندان انتظار داریم با رعایت هشدارهای پلیسی در زمینه پیشگیری از سرقت در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

---------------------------------

دستگیری سارقان حرفه ای سیم برق در" تنکابن" 

سرهنگ  بهادر دیلمی  فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 سارق سیم برق با 21 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران کلانتری بخش نشتا به همراه ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی، متهمان حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.

وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 21 فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع برق اعتراف کردند.

سرهنگ دیلمی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی110 اطلاع دهند .

---------------------------------

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در گلوگاه 

سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگيري 2سارق اماکن خصوصی با 12 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "محمود کلوانی " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی  و موتورسیکلت در سطح شهرستان ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی 2سارق حرفه ای را در این رابطه شناسائی و آنان را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان  گلوگاه با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متتهان، گفت: متهمان در بازجویی های فنی و تخصصی به 12 فقره سرقت از اماکن خصوصی و موتورسیکلت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند. 

 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار