مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: با توجه به سیاست کشور و لزوم افزایش جمعیت، واگذاری زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت در شهرهایی که زمین موجود است و واگذاری زمین به ایثارگران در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۳۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹ 25 November 2023

تابناک فارس به نقل از ایرنا: محمود رضا طالبان، شنبه در جلسه بررسی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان افزود: بر همین اساس تلاش می کنیم که با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود این مهم را محقق کنیم.

وی ادامه داد: طی سال‌های اخیر روند واگذاری زمین به ایثارگران در استان به کُندی پیش رفته که امروز شاهد شتاب گرفتن این روند هسیتم و پیش بینی می شود که تا پایان امسال سهمیه عمده متقاضیان ایثارگر تعیین تکلیف شود.

او اظهار کرد: در بحث اجرای طرح نهضت ملی مسکن با توجه به اهمیت موضوع، عملکرد تک تک شهرستان های استان مورد پایش و ارزیابی دقیق قرار خواهد گرفت.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: تاکنون از مجموع ۱۵۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن که باید در این استان ساخته شود، زمین مورد نیاز برای ساخت حدود ۹۷ هزار واحد تامین شده است.

طالبان افزود: در شهر شیراز نیز حدود ۷۵ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن هستند که که از این تعداد برای ۱۸ هزار متقاضی در شهر صدرا و برای ۱۲ هزار متقاضی نیز در شهر شیراز زمین تامین شده و پروژه ها در حال ساخت است و تامین زمین برای حدود ۴۵ هزار متقاضی باقیمانده نیز در دست پیگیری است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار