کد خبر: ۱۱۳۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷ 24 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، قاسم عزیززاده گرجی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران در آئین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، ضمن گرامیداشت یاد و نام و حماسه آفرینی ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید دوران دفاع مقدس و شهدای مظلوم غزه به ویژه کودکان و زنان؛ با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد شهدای جنایات ددمنشانه اسرائیل در غزه را کودکان و زنان تشکیل می دهند، اظهار کرد:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جذابیت های خاص خودش را دارد، این مجموعه کلاس درس دوستی، مهر و محبت است؛ فضای حاکم در کانون فضای اداری مبتنی بردستورالعمل نیست.

وی با بیان اینکه مازندران سرشار از منابع هویت ساز است، افزود: مفاخر، مشاهیر، آئین و سنن، فرهنگ و تاریخ این مرز و بوم باید به نسل نو معرفی شود.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه سرمایه های معنوی و اجتماعی مازندران باید به نوجوانان و جوانان معرفی شوند، گفت: محله به محله، شهر به شهر، استان به استان، کشور به کشور باید محتوای فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی مردم شریف مازندران برای همگان معرفی و تبیین شود.

وی با بیان اینکه محتوا و ابزارهای متنوع انتقال پیام وجود دارد، اما حلقه وصل برای معرفی ظرفیت های این خطه از شمال کشور به نسل نو ایجاد نشده است، افزود: بین تصمیم گیران و تصمیم سازان، مجریان و عوامل باید فهم مشترک ایجاد شود.

عزیززاده گرجی برلزوم شناسایی و معرفی توانمندی ها و ظرفیت های مازندران تاکید کرد و گفت: اگر قرار است امری به یک فرهنگ تبدیل شود، یا فرهنگی نهادینه و تثبیت شود، باید محتوا و زبان مناسب برای انتقال پیام ایجاد شود.

وی با بیان اینکه هنر بهترین ابزار برای انتقال پیام است، ادامه داد: اگر هنر برای انتقال پیام به مخاطب درست انتخاب شود، قطعا فضای مفرح و شاد ایجاد خواهد شد و هر چه در این پروسه رقم زده شود، آنجا تربیت اتفاق خواهد افتاد. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار