مردم سراسر استان در تجمع های گسترده با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه نشان دادند
کد خبر: ۱۱۳۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱ 18 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،امروز شنبه ،مردم اراک با تجمع در پیاده راه امیرکبیر ضمن حمایت از کودکان مظلوم و بی دفاع فلسطین از مجامع بین المللی خواستند از مردم ستمدیده فلسطین حمایت کنند و مانع از تجاوز صهیونیست ها به نوار غزه شوند.

مردم سراسر استان در تجمع های گسترده با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» حمله های وحشیانه اشغالگران قدس و کشتار بی رحمانه مردم غزه و هجوم به بیمارستانها را محکوم کردند.

آبت اله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر اراک نیز ضمن حضور در جمع مردم در حمایت از مردم مظلوم غزه، اظهار داشت: امروز بار دیگر ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلام ی و استان مرکزی همزمان با سراسر دنیا در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، حضوری عزت آفرین خلق کردند.

وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر اسرائیل با جنایت و نسل کشی در غزه سند ذلت و نابودی خود را امضا کرد افزود:فلسطینی‌ها بدانند میلیون‌ها جوان در دنیای اسلام، ایران اسلامی و استان مرکزی به یاد آنها و آماده همکاری و حمایت از آنها هستند.

فرزاد مخلص الائمه،استاندار مرکزی  نیز در جمع راهپیمایان اراکی در پیاده راه امیر کبیر با بیان اینکه امروز در سراسر جهان یک قیام انسانی علیه جنایات بشری و جنایات بی‌سابقه اسرائیل به عنوان شر مطلق و سمبل حکومت منحوس و شیطانی در دنیا شکل گرفته است،گفت:ملت مقاوم، مظلوم، دلاور و شجاع فلسطین و غزه تنها نیستند و امروز در جای جای جهان آزادی‌خواهان و عدالت خواهان در حمایت از آنها به پا خواسته و در حال راهپیمایی و تجمع هستند.

وی افزود: در این تجمع آمادگی و حمایت خود را به صورت مادی و معنوی از ملت مظلوم فلسیطین و غزه اعلام می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار