بوشهر_ ایرنا_ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: هفته بسیج امسال با شعار "بسیج امید ملت ایران" با ۱۱ قرارگاه و ۶ کارگروه با اجرای یک هزار و ۲۲۳ برنامه در کل استان گرامی داشته می شود.
کد خبر: ۱۱۳۸۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱ 15 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سردار علی رزمجو در بوشهر اظهار کرد: از یک هزار و ۲۲۳ برنامه هفته بسیج در استان بوشهر، ۲۴ برنامه شاخص اجرا می‌شود.

وی افزود: از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود نسبت به فضاسازی ادارات و محیط‌های پیرامونی مزین به کارکرد بسیج، حمایت موثر از برنامه‌های هفته بسیج، برگزاری جلسات تبیین، تشریح دست آورد‌های انقلاب و بسیج، تجلیل از بسیجیان فعال ادارات، برگزاری مسابقات ورزشی و زیارت خانواده شهدا اقدام کنند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: نیاز است در هفته بسیج که از ۲۹ آبان آغاز و تا ۵ آذر ادامه دارد فضای استان متاثر از تفکر بسیجی و رشادت‌های آن‌ها در دوران دفاع مقدس و پس از آن قرار گیرد تا نسل نوجوان و جوان در جریان ایثارگران بسیجی قرار گیرد.

رزمجو با تحلیل شرایط این روز‌های غزه بیان کرد: رژیم کودک کش اسرائیل با حمایت استکبار جهانی طی بیش از هفت دهه در حال ظلم و ستم به فلسطینیان بی دفاع است، اما با سکوت مجامع به اصطلاح حقوق بشری مواجه هستیم.

وی عنوان کرد: فلسطینی‌ها در مقیاس جغرافیایی کوچک نه تنها با اسرائیل بلکه با قدرت‌های بزرگ دنیا در حال جنگ هستند که هیچ زمان به جز شرایط فعلی، زنگ الگوی فروپاشی این گونه به صدا در نیامده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر یادآور شد: فرامین حضرت امام راحل (ره) در خصوص آزادسازی قدس در حال عینی بخشی است و اسراییلی که فکر می‌کرد شکست ناپذیر است اکنون تصور فروپاشی آن در مقابل ذهن آمریکایی و اروپایی‌ها شکل گرفته است.

وی ادامه داد: در دور جدید مبارزات، حب فلسطین و بغض علیه فلسطین جهانی شده است.

رزمجو گفت: تجمع بزرگ مردمی برای حمایت از فلسطین در روز شنبه آینده در میدان شهید رئیسعلی دلواری بوشهر شکل می‌گیرد تا بار دیگر اقدامات این رژیم کودک کش توسط مردم شهیدپرور محکوم شود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار