کد خبر: ۱۱۳۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸ 15 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مهمترین چیزی که این ملت به مظلومان جهان داده است امید، جرات، شهامت ایستادن در مقابل استکبار توسط رزمندگان است.

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم تجدید بیعت فرماندهان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و پیشکسوتان دفاع مقدس به مناسبت آزادسازی و بازسازی سوسنگرد، اظهار کرد: روایت‌گری و حضور رزمندگان و یادگاران آن دوران جای تقدیر دارد.

وی افزود: در فتح سوسنگرد غیرمازندرانی‌ها نیز در نقش داشتند اما در بازسازی این شهر جنگ‌زده این مازندرانی‌ها بودند که افتخار بازسازی پیدا کردند، هم از مرحوم آیت الله روحانی نماینده وقت حضرت امام (ره) و همه کسانی که کمک کردند یاد خیر می کنیم.

آیت الله محمدی لائینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا سردار عارف شهید مصطفی چمران تاکید کرد: باید بگوئیم که در آن شرایط جریان نفاق، بنی صدر و لیبرال‌ها چه تنگناهایی و تحریم‌هایی را بر علیه جبهه خودی ایجاد می‌کردند که اگر تلاش این شهید و رهبر عزیز امروزمان و دستور امام راحل نبود جریانی به نام فتح سوسنگرد هم اتفاق نمی‌افتاد، ببینید در چه مظلومیتی بودیم دشمن خارجی آنگونه و منافقین داخلی و دولت لیبرال هم اینگونه بودند.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: از آنطرف یک مشت بچه‌ها با دست خالی جبهه‌ها را با عشق فتح کردند، این عشق و شور انقلابی را شما به دنیا صادر کردید که دستاورد مهم شماست، امروز روحیه مقاومت و فداکاری غزه‌ای ها را ببینید، این را از کجا گرفتند از شماها، وگرنه کشورهای عربی هیچکاری نکردند، جریان فلسطین می‌رفت که بمیرد، اسرائیل غاصب می‌رفت که تمام منطقه را بگیرد، اردن و عراقی نمی‌بود، اما الان وضعیت را ببینید، این روحیه شما به آنجا رفته و به غزه‌ای که باریکه‌ای است و از چهار طرف محاصره است رفته است.

این مسئول ادامه داد: تنها کسی که صحبتش را در کنفرانس کشورهای اسلامی و اتحادیه عرب جدی گرفتند سخنرانی رئیس جمهور ما بود که سخنانی داغ بیان شد و با دل و جان ۱۰ پیشنهاد ارائه شد و اکثریت آنها در بیانیه گنجانده شدند که ناشی از روحیه‌ای است که شما صادر کردید‌.

وی همچنین بیان کرد: امروز شما می‌توانید مدرن‌ترین سلاح‌ها را صادر کنید و ۳۲ کشور متقاضی سلاح هستند، در حالی که دیروز سیم خاردار به ما نمی‌دادند، مهمترین چیزی که این ملت به مظلومان جهان داده است امید، جرات، شهامت ایستادن در مقابل استکبار توسط رزمندگان است و درود خدا بر شما باد.

آیت الله محمدی لائینی اذعان داشت: همه شما شهید هستید، اگر شما در راه آن‌ها و مدافع آرمان‌های آنان باشید چه به مرگ طبیعی و چه به مرگ سرخ از دنیا برویم همه جزو شهدا هستید، قدرش را بدانید، قدر نظام و جمهوری اسلامی و مقاومت شکل گرفته در منطقه را بدانیم، اسرائیل سال‌هاست دنبال این است که ایران را در جنگ نظامی درگیر کند‌.

نماینده ولی فقیه در پایان گفت: به امید خدا پیروزی نزدیک است، نظامیان غزه در کمال قدرت هستند، حال آنان ناجوانمردانه در حال بمباران زن و بچه هستند که اینها قدرت است، قدرت دست رزمندگان غزه است؛ ان شالله شاهد دنیای بدون رژیم غاصب صهیونیستی خواهیم بود. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار