امام جمعه اراک:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:افزایش مشارکت انتخاباتی با تزریق امید به جامعه یک هدف کلی و راهبردی در انتخابات اسفندماه امسال است که باید با جدیت در استان مرکزی دنبال شود.
کد خبر: ۱۱۳۸۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴ 15 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله دری نجف‌آبادی روز چهارشنبه در درس اخلاق مدیران استان مرکزی افزود: خودشیفتگی، غرور، غفلت، جمع کردن ذخایر دنیوی و تلاش برای کسب محبوبیت از آفت‌های بزرگ مدیریت است.

وی با بیان اینکه مدیریت بر پایه اصول علوی، راستی و درستی بهترین راه و طریق رسیدن مردم و جامعه به موفقیت است، عنوان کرد: امانت داری و رعایت حقوق مردم باید در راس کارهای سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

امام جمعه اراک بیان کرد: مردم در عرصه‌های مختلف پشتیبان نظام و دولت هستند و انتظار دارند مسوولان نیز مشکلات آن ها را برطرف کنند، بنابراین مدیران و مسئولان وظیفه دارند با تمام توان در جهت رسیدگی به مشکلات مردم گام بردارند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی نظام اسلامی را نظام کریمه دانست و گفت: جلب رضایت خداوند و مردم باید سرلوحه امور همه مدیران باشد و از فرصتی که به عنوان مدیریت در اختیار دارند در جهت حفظ ارزش‌ها و خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: افزایش مشارکت انتخاباتی با تزریق امید به جامعه یک هدف کلی و راهبردی در انتخابات اسفندماه امسال است که باید با جدیت در استان مرکزی دنبال شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی به اتفاقات غزه اشاره کرد و افزود: اسرائیل جنایتکار در جریانات اخیر یک شکست امنیتی و اطلاعاتی متحمل شد که آبروریزی بزرگی برای صهیونیست‌ها محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار