گناوه – ایرنا – فرماندار گناوه گفت: با وجود توسعه زیرساخت روستاهایی این شهرستان اما روند اجرای برخی از طرح‌های هادی نیازمند سرعت بخشی بیشتر است.
کد خبر: ۱۱۳۷۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲ 14 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر،" محمدتقی صفری" روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان اظهار کرد: در روستای جزیره از توابع بخش ریگ اقدامات خوبی در واگذاری زمین به مردم انجام شده است طوریکه قابلیت گسترش ساخت مسکن با فراهم کردن زمین را دارد.

وی خواستار تامین نیروی انسانی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان شد و افزود: در این زمینه از مدیرکل متبوعه انتظار همکاری و برطرف شدن آن را داریم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهارکرد: خیران شهرستان گناوه در کارهای عام المنفعه زبانزد خاص و عام هستند که از این ظرفیت مناسب می‌توان در حوزه مسکن محرومان در روستاها بهره گرفت.

"علیرضا مقدم" با تقدیر از رئیس سابق بنیادمسکن انقلاب اسلامی گناوه افزود: در زمان حضور ایشان که از مدیران تلاش گر و مخلص بوده ، تغییرات خوب و اساسی در حوزه های مختلف از جمله پرداخت تسهیلات و صدور سند روستایی شهری و روستایی انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: شهرستان گناوه در اجرای طرح‌ های هادی و عمران روستایی توانسته موفق عمل کند و بعد از دشتستان بیشترین آسفالت انجام شده است که نتیجه حمایت های فرماندار و تلاش و کوشش همکاران و دهیاران بوده است.

در این آیین "محمد مختاری" به عنوان رئیس جدید بنیادمسکن انقلاب اسلامی شهرستان گناوه معرفی و از زحمات "عبدالرسول محمدی" رئیس سابق قدردانی شد.

بیش از ۲۰ درصد از جمعیت ۱۱۰ هزارنفری گناوه در شمال استان بوشهر در روستاها سکونت دارند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار