رئیس کمیته امداد شهرستان رامسر گفت: ۶۹میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک به ۹۹ بیمار زمین‌گیر و صعب‌العلاج با هدف نگهداری سالمندان زمین‌گیر و خرید تجهیزات درمان بیماران صعب‌العلاج، در این شهرستان هزینه شده است.
کد خبر: ۱۱۳۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶ 11 November 2023

به گزارش تابناک مازندران، عباس معصومی اظهار داشت: ۶۹میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک به ۹۹ بیمار زمین‌گیر و صعب‌العلاج با هدف نگهداری سالمندان زمین‌گیر و خرید تجهیزات درمان بیماران صعب‌العلاج، در این شهرستان هزینه شده است.

 

کمک ۶۹میلیون تومانی کمیته امداد رامسر به بیماران زمین‌گیر و صعب‌العلاج  

وی افزود: هدف از ارائه بسته‌های خدمتی، به‌نوعی تسهیل شرایط نگهداری فرد زمین‌گیر بستری در منزل توسط خانواده می‌باشد که کمیته امداد در حد بضاعت خود از این رویکرد حمایت می‌کند.

رئیس کمیته امداد شهرستان رامسر گفت: با همکاری واحد بهداشت و درمان کمیته امداد برای برخی از این عزیزان با توجه به نیاز تخت بیمار، تشک مواج، پرداخت فرانشیز درمان و ... نیز از محل اعتبارات واحد درمان تهیه شده است.

معصومی با تأکید بر اینکه، بخشی از اعتبارات درمان از محل درآمد صدقات مردم شهرستان رامسر تأمین می‌شود، بیان داشت: خَیِّران و سایر اقشار نوع‌دوست نیز می‌توانند نذورات خود را اختصاصی با نیت بیماران زمین‌گیر بستری در منزل به این نهاد ارائه و یا به‌اتفاق مددکاران ضمن حضور در خانواده و عیادت از بیماران هدایای خود را مستقیم به خانواده بیمار پرداخت کنند.

خاطرنشان می‌شود: در رامسر بیش از ۱۸۳۱خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار