رئیس کمیته امداد شهرستان نوشهر گفت: ۳۴۰۰ نفر از حامیان شهرستان نوشهر از ۱۰۷ نفر از ایتام و۴۵۴ نفر فرزندان محسنین این شهرستان حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۳۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸ 08 November 2023

به گزارش تابناک مازندران، بهزاد عسکری اظهار داشت: ۳۴۰۰ نفر از حامیان شهرستان نوشهر از ۱۰۷ نفر از ایتام و۴۵۴ نفر فرزندان محسنین این شهرستان حمایت می‌کنند.

 

کمک بیش از ۲۵میلیارد ریالی حامیان نوشهری به فرزندان طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد  

وی افزود: در ۶ ماهه نخست ۱۴۰۲ حامیان این شهرستان مبلغ ۲۵/۰۷۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال به صورت مستقیم بحساب فرزندان ایتام و محسنین واریز نموده‌اند.

رئیس کمیته امداد شهرستان نوشهر با بیان اینکه، طرح اکرام یکی از طرح‌های موفق کمیته امداد بوده است، افزود: این طرح با مساعدت حامیان و خَیِّران برای ارتقای معیشت و تکریم ایتام اجرا شده است و در طول فعالیت این طرح که با استقبال بسیار زیاد مردم خیر و نیکوکار روبه‌رو شده است، اقدامات اساسی برای رفع نیازهای خانواده‌های ایتام مانند تامین هزینه‌های تحصیلی، درمانی، جهیزیه، خرید یا تعمیر و تکمیل منزل و دیگر نیازهای ضروری انجام شده است.

عسکری درباره‌ی طرح محسنین و حمایت از نیازمندان غیر‌یتیم، بیان کرد: برخی از خانواده‌ها به دلیل کهولت سن، بیماری و یا از کارافتادگی سرپرست، تحت پوشش کمیته امداد هستند که در طرح محسنین توسط حامیان حمایت می‌شوند.

وی تاکید کرد: نیکوکاران بزرگوار جهت حمایت از کودکان نیازمند، می‌توانند از طریق سامانه اکرام به نشانی ekram.emdad.ir اقدام نمایند.

رئیس کمیته امداد شهرستان نوشهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴۰۴۳ خانوار در نوشهر تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار