جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف و ضبط محموله بزرگ ۵۴ هزار لیتری سوخت قاچاق در استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲ 07 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ احمد رضا چگنی اظهار داشت: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی مأموران پاسگاه انتظامی حمزه لو فرماندهی انتظامی شهرستان خمین با اقدامات فنی و پلیسی از ذخیره مقادیر زیادی گازوئیل قاچاق در یکی از کارخانه های شهرک صنعتی مطلع شدند و با هماهنگی مقام قضایی موضوع در دست بررسی و اقدام قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله مأموران پس از هماهنگی قضایی و اعزام کارشناسان پالایشگاه اراک به محل دپوی کارخانه مراجعه و مشاهده شد مقدار 54 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مخازنی انبار شده است. 

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: ارزش کالای کشف شده دو میلیارد و 700 میلیون ریال است که در این خصوص پرونده تشکیل و یک نفر متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد. 

چگنی با تأکید بر اینکه قاچاق کالا یکی از پدیده‌هایی است که به شدت اقتصاد کشور را در معرض خطر قرار می‌دهد، گفت: پلیس همواره با تمام توان و جدیت با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی، برخورد خواهد کرد و از طریق سامانه تلفنی 110 آماده دریافت درخواست‌های انتظامی شهروندان در این زمینه است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار