کد خبر: ۱۱۳۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲ 05 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 14/08/1402 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------------

آزاد سازي 1300متر مربع اراضي کشاورزی در ساری 

سرهنگ محمدپور رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران از آزادسازي 1300متر مربع از اراضي کشاورزی به ارزش10ميليارد 400میلیون ريال در شهرستان ساری خبر داد. 

سرهنگ "محمد محمد پور" در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر  دیوار کشی و احداث غیر مجاز بنا در بخش قابل توجهي از زمين هاي کشاورزی یکی از مناطق روستایی شهرستان ساری ، موضوع در دستور کار رابطان امنيت اقتصادي و ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی با همکاری ماموران انتظامی و نمایندگانی از اداره جهادکشاورزی آن شهرستان دیوارکشی ایجاد شده در اطراف این زمين ها به متراژ 1300متر تخریب شد.

سرهنگ محمد پور در اين رابطه تصريح کرد:  در اين عمليات تمام اراضي محصور شده که به تصرف زمين خواران در آمده بود رها سازي شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران ارزش زمين رها سازي در این عملیات را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 10 ميليارد و 400 میلیون ريال عنوان کرد و گفت: متهم پس از تکميل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد.

سرهنگ محمدپور در خاتمه بیان داشت :حفظ و حراست از بيت المال و اراضي ملی یکی از اولويت هاي ماموریتی پلیس است که این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری و دنبال خواهد شد.

------------------------------------

دستگيري سارق و كشف طلا و سكه هاي مسروقه میلیاردی در رامسر 

سرهنگ نبوی فرمانده انتظامي شهرستان رامسر از  كشف طلا و سكه هاي مسروقه به ارزش 3 میلیارد ریال در كمتر از 2 ساعت و دستگيري سارق در آن شهرستان خبرداد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سيدجليل نبوي"  با بيان اين خبر اظهارداشت: در پي اعلام مركز فوريت هاي پليس 110 مبني بر سرقت مقادیری سکه و طلاجات از منزلی مسکونی در این شهرستان سريعاً موضوع در دستور كار پليس آگاهي و كلانتري 11 اين فرماندهي قرار گرفت.

وی، افزود: ماموران پس از بررسي صحنه و اقدامات فني موفق به شناسايي سارق شده و بلافاصله پس از هماهنگي هاي قضايي  سارق در كمتر از ۲ ساعت در مخفيگاهش دستگير شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم طلا و سكه هاي سرقتی از منزل مذکور به ارزش 3 میلیارد ریال کشف و متهم  پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ نبوی به شهروندان توصيه کرد: اگر در هر زماني از شبانه روز قصد ترك منزل حتي براي مدت كوتاهي را دارند حتما درب و پنجره منزل را بسته و قفل نمايند و منازل مسكوني خود را به سامانه مها و ساير تجهيزات بازدارنده مجهز نمايند.

------------------------------------

به دام افتادن سارق و مالخر کابل برق در بابلسر 

سرهنگ افضلی فرمانده انتظامی بابلسر از دستگيری سارق حرفه ای کابل برق هوایی با اعتراف به 20 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ "سیدجعفر افضلی" با بيان اين خبر گفت:‌ در پي وقوع چندین فقره سرقت  کابل برق در نقاط مختلف شهرستان، موضوع در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.

وی افزود:‌ کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و استفاده از شیوه‌های فنی کشف جرم، سرنخ‌هایي از سارق پیدا کرده و ضمن شناسايی هويت متهم، با هماهنگی قضائی طی یک عملیات غافلگیر کننده وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در ادامه، گفت: سارق طی بازجویی های فنی پلیس به 20 فقره سرقت اعتراف کرد.

وی از دستگیری یک مالخر در ادامه رسيدگي به پرونده خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

سرهنگ افضلی در پایان با بیان اینکه تامين و ارتقاء امنيت همواره يكي از دغدغه‌هاي اصلي مجموعه انتظامي است از مردم خواست : ضمن توجه به هشدارها و توصيه‌هاي انتظامي در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

------------------------------------

دستگیری 3 سارق فروشگاه و کشف 8 میلیاردی اموال مسروقه در آمل 

سرهنگ داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری 3 سارق فروشگاه لوازم برقی و کشف 8 میلیاردی اموال مسروقه در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از کسب خبری مبنی بر سرقت مغازه ای در شهرستان آمل، موضوع به قید فوریت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی پس انجام کار اطلاعاتی و پلیسی، سه سارق را سریعاً

ی حامل موادتوسط پليس دستگير و در بازرسي از خودروی وي بيش 1900گرم مواد مخدر کشف گرديد.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانون به مراجع قضائي معرفي شد.

------------------------------------

جمع آوری 50 معتاد متجاهر در "عباس آباد" 

سرهنگ صفاری زاده فرمانده انتظامی شهرستان "عباس آباد " از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در مناطق آلوده با محوریت جمع آوری معتادان متجاهر خبر داد و گفت: در اجرای این طرح 50 معتاد متجاهر جمع آوری وبه مرکز ترک اعتياد منتقل شدند. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "داود صفاری زاده" در تشریح کرد: اظهار داشت: در اجراي طرح جمع آوري معتادان متجاهر، ماموران پایگاه مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه پس از هماهنگی قضائي نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در شهرستان عباس آباد اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "عباس آباد" افزود: در اجرای این طرح، پليس با رعايت موازين شرعي و قانوني و رعايت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل هاي پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسايش عموم شهروندان شده بودند، آنها را جمع آوری کرد.

سرهنگ صفاری زاده تصریح کرد: در اجرای این طرح در شبانه روز گذشته تعداد 50 معتاد متجاهر و کارتن خواب را از شهرستان عباس آباد جمع آوري و در اجراي دستور قضايي جهت بهبودي به کمپ هاي ماده 15و 16 تحویل شدند.

شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کردند: افزود: از مخفیگاه سارقان 8 میلیارد ریال اموال سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به چندین فقره سرقت منزل نیز اعتراف کردند.

سرهنگ داداش تبار با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند.

------------------------------------

کشف 4 کیلو مواد مخدر از سوداگر مرگ در "نور" 

سرهنگ باباجان تبار جانشین انتظامي شهرستان نور از کشف 4 کیلو تریاک از یک سوداگر مرگ در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله باباجان تبار " در تشریح این خبر گفت: در پي کسب خبري مبني بر تهيه و توزيع موادمخدر توسط فردی، موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران پلیس مبازره با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نور در پی رصد اطلاعاتی و کنترل محور مواصلاتی و انجام تحقیقات پلیسی و بررسی میدانی، موفق به شناسایی و تردد یک قاچاقچی مواد مخدر از مبدا استان گلستان به شهرستان نور بخش چمستان شدند.

جانشین انتظامي شهرستان نور تصریح کرد: با ادامه تحقیقات و با هماهنگی قضائی و با شیوه های پلیسی یک متهم را در این زمینه شناسایی و تحت مراقبت نامحسوس قرار دادند .

سرهنگ باباجان تبار اظهار کرد: در بازرسی های به عمل آمده از خودوری متهم، مقدار 4 کیلوگرم مواد مخدر تریاک به همراه یکدستگاه پایانه ی فروشگاهی کشف و خودرو پراید حامل قاچاقچی و مواد مخدر نیز حسب دستور توقیف و متهم با قرار مناسب روانه زندان شد.

------------------------------------

رفع تصرف 5 هزار متری اراضی ملی در گلوگاه 

سرهنگ کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از رفع تصرف اراضی ملی 5 هزار متری تصرف عدوانی به ارزش 5 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "محمود کلوانی" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی خبری مبنی بر تصرف غیر مجاز از اراضی شهری واقع در یکی از روستاهای شهرستان گلوگاه، ماموران پلیس این فرماندهی ضمن بررسی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، در معیت کارشناسان اداره کل منابع طبیعی از زمین تصرف شده بازدید و پس از تایید تصرف غیر مجاز بودن زمین مذکور، 5 هزار متر را شناسایی و رفع تصرف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش اراضی مورد تصرف غیر مجاز را بیش از 5میلیارد ریال برآورد که در این راستا متهم دستگیر شده، پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ کلوانی از هموطنان خواست: درصورت مشاهده هرگونه زمین خواری (تصرف اراضی ملی و شهری) موضوع را از طریق فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

------------------------------------

دستگیری سارقان موتورسیکلت در "ساری" 

سرهنگ حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری 2 سارق موتورسیکلت و کشف 7 موتور سیکلت با 10 فقره اعتراف در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس سرهنگ "عبدالله حسن زاده" در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام وقوع یک فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان ساری، تحقيقات براي شناسايي سارقان در دستور کارمامورین یگان امداد و کلانتری 11 این فرماندهی قرار گرفت.

وي افزود: با هوشیاری ماموران، 2 سارق حرفه ای سابقه دار شناسایی و کشف 7دستگاه موتور سیکلت که با هماهنگی مراجع قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حسن زاده با اشاره به این که پليس با بکارگيري تمام توان عملياتي و انتظامي خود در تامين نظم و امنيت شهروندان تلاش مي‌کند، خاطرنشان کرد: از شهروندان انتظار داریم با رعایت هشدارهای پلیسی در زمینه پیشگیری از سرقت در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش نمایند.

------------------------------------

کشف مواد مخدر و دستگيري سوداگر مرگ در محمودآباد 

سرهنگ حسین زاده فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از کشف مواد مخدر و دستگيري سوداگر مرگ در اين شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "محمود حسین زاده" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر فروش مواد مخدر در شهرستان موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهي قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزي و تحقيقات به عمل آمده ماموران فرماندهي انتظامي محمودآباد موفق به شناسايي و دستگيري يک سوداگر مرگ شدند.

 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار