فرزندان دیار دشتی در آموزشگاه پسرانه‌ «جوانه‌های المهدی» شهر خورموج به گونه‌ای خاص و جالب حمایت و همدلی خود با فرزندان فلسطین را به نمایش گذاشتند. آن‌ها با تکمیل کردن پازل پرچم فلسطین، قطعه قطعه پرچم اسرائیل را با پرچم فلسطین پوشاندند تا تداعی‌کننده روزی باشند که اشغالگران صهیونیسم از سرزمین‌های فلسطینی برچیده می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۳۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰ 26 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، در شامگاه سه‌شنبه ۲۵ مهرماه، بمباران وحشیانه و غیرانسانی بیمارستان «المعمدانی» در نوار غزّه و شهادت و زخمی‌شدن بیش از هزار نفر از جمله کادر پزشکی، زنان و کودکان بی‌دفاع و بی‌گناه غزّه توسط رژیم کودک‌کش و جنایت‌کار اسرائیل صورت گرفت.

این روز‌ها در اثر حملات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، مادران و کودکان زیادی به خاک و خون کشیده می‌شوند و شهروندان فلسطینی از خانه و کاشانه خود آواره می‌شوند.

حادثه دردناک و غم‌انگیز موشک‌باران بیمارستان «المعمدانی» غزه اوج وحشی‌گری رژیم اشغالگر را نمایان ساخت و دل همه‌ی انسان‌های نوع‌دوست را به درد آورد. وقایع دلخراش و جگرسوز این روز‌های غزه باعث شده تا همه ما به نوعی با ملت فلسطین ابراز همدردی و همدلی کنیم.

محکومیت جنایات رژیم کودک کش

وضعیت این روز‌های مردم غزّه در مواجهه با اشغالگران صهیونیست و تحمّل محاصره، قطع آب و برق، ممنوعیت ورود غذا و دارو، بمباران، آوارگی و شهادت زنان و کودکان برای مردم غیّور ایران نیز همچون همه ملت‌های آزاده سراسر جهان دردناک است. ایرانیان غیّور و نوع‌دوست زن و مرد، کوچک و بزرگ با تجمعات اعتراضی در نقاط مختلف کشور از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و جنایات وحشیانه محور اصلی شرارت و ظلم در جهان را محکوم کردند.

مردم دلیر استان بوشهر نیز همگام با سراسر کشور در دفاع از خون‌های پاک بی‌گناهان غزّه و شهدای اخیر بمباران‌ها و موشک‌باران‌های رژیم صهیونیستی ساکت ننشستند و با حضور در اجتماعات ضد صهیونیستی و سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل و آتش زدن پرچم آن، حمایت و همدلی خود را با ملّت فلسطین اعلام داشتند.

اقشار مختلف جامعه؛ طلّاب و روحانیون، اساتید دانشگاه‌ها، دانشجویان و دانش‌آموزان، اصناف و بازاریان، کارگران، جامعه مهندسین، ورزشکاران، اصحاب رسانه و ... همه و همه گرد هم جمع شدند و هر کدام به نوعی جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند.

مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه‌ی دیار خالوحسین دشتی نیز در تجمعات خودجوش و مردمی گرد هم جمع شدند تا انزجار خود از نسل‌کشی صهیونیسم خونخوار را به دنیا نشان دهند.

همدردی دانش‌آموزان و نوجوانان دشتی با کودکان غزه.

اما آنچه قابل توجه است، همدردی دانش‌آموزان و قشر کودک و نوجوان هم‌استانی با کودکان مظلوم و بی‌دفاع فلسطین است. عدّه‌ای با شرکت در پویش «طوفان آب» و جمع‌آوری آب، عدّه‌ای با زدن پرچم سیاه بر سر درب مدرسه، عدّه‌ای با انداختن شال مشکی برگردن و بستن روبان مشکی بر دستشان، عدّه‌ای با آتش زدن پرچم اسرائیل و برافراشتن پرچم فلسطین، عدّه‌ای با سینه‌زنی و عزاداری در مدرسه، عدّه‌ای با حمل تصاویر کودکان فلسطینی و حضور در اجتماعات ضد صهیونیسم و هر کدام به گونه‌ای از کودکان و هم سن و سالان خود در فلسطین دفاع کردند.

و، امّا فرزندان دیار دشتی در آموزشگاه پسرانه «جوانه‌های المهدی» شهر خورموج به گونه‌ای خاص و جالب حمایت و همدلی خود با فرزندان فلسطین را به نمایش گذاشتند. آن‌ها با تکمیل کردن پازل پرچم فلسطین، قطعه قطعه پرچم اسرائیل را با پرچم فلسطین پوشاندند تا تداعی‌کننده روزی باشند که اشغالگران صهیونیسم از سرزمین‌های فلسطینی برچیده می‌شوند و غدّه بدخیم سرطانی اسرائیل ریشه‌کن می‌شود.

انزجار دانش آموزان از صهیونیست‌ها

تمام کودکان و نوجوانان و جوانان سرزمینم این روز‌ها آرام ننشستند و هر کدام به طریقی در کنار دیگر اقشار جامعه حمایت خود را نشان دادند. دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه «اندیشه» شهر کاکی با دوختن پرچم فلسطین و حمل آن بر دوش خود با کودکان و زنان فلسطینی همدردی کردند، دانش‌آموزان دبستان دخترانه «شهیدان» شهر خورموج با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل در آغاز کلاس درس و شاگردان آموزشگاه ابتدایی «شهید کُرد» شهر کاکی نیز با له کردن پرچم اسرائیل زیر قدم‌هایشان و سردادن شعار مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از هم سن و سالان فلسطینی خود ابراز کردند و نشان دادند که کودکان فلسطینی تنها نیستند.

ملّت غیّور و نوعدوست ایران هر بار به گونه‌ای روز قدس را رقم زده‌اند تا به کشور‌های غاصب نشان دهند که فلسطین تنها نیست و پیرو فرمایشات رهبر عزیزمان همیشه حامی آنان خواهیم بود.

تمامی ملّت‌های آزاده و مسلمان در سراسر جهان با اجتماعات اعتراضی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، خواهان برخورد قاطع جامعه جهانی با جنایات وحشیانه و دردناک رژیم اشغالگر صهیونیسم و پایان دادن به آن هستند.
منبع/فارس

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار