مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از مبتکران، پژوهشگران و مخترعان خواست طرح‌های خلاقانه را به مدیریت بحران استان معرفی کنند.
کد خبر: ۱۱۳۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴ 24 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا نیک روز در اولین جلسه استانی رویداد مدیریت بحران ایران قوی از دستگاه‌های اجرایی استان خواست ابتکارات و اقدامات خلاقانه قابل الگوگیری سایر نهاد‌ها و دستگاه‌ها را که در یکسال گذشته در زمینه مدیریت بحران اجرا کرده اند را معرفی کنند.
وی بابیان اینکه رویداد مدیریت بحران ایران قوی در دومین سال متوالی بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود؛ یادآور شد: این رویداد با مشارکت اعضای ستاد مدیریت بحران و حضور پژوهشگران، محققان و مبتکران و شرکت‌های دانش بنیان استان‌ها با هدف رشد و توسعه دانش و فناوری برای ارتقای نظام مدیریت بحران کشور برگزار می‌شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: ابتکارات و دستاورد‌های علمی مبنای سیاست‌گذاری‌های آینده در حوزه مدیریت بحران خواهد بود.
در این جلسه نمایندگان ۲۹ دستگاه اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران استان دیدگاه‌ها و راهکار‌های پیشنهادی خود را برای برپایی هرچه بهتر رویداد مدیریت بحران ایران قوی ارائه کردند.

لازم به توضیح است ، در رویداد ملی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۱ که با حضور استان‌های مختلف کشور در تهران برگزار شد، مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد رتبه برتر ایران را کسب کرد.
در تقدیر نامه‌ای که از طرف محمدحسن نامی، دبیر شورای عالی مدیریت بحران کشور خطاب به علیرضا نیکروز مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد آمده، چنین نوشته است:
بدینوسیله به پاس قدردانی از فعالیت‌های مثمر و زحمات و تلاش‌های ارزشمند جنابعالی و مجموعه همکاران انقلابی تان در دولت مردمی ایران قوی و همچنین بر اساس ارزیابی شاخص‌های رویداد با کسب امتیاز لازم به عنوان استان برتر انتخاب شده اید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار