رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در مهرماه امسال آتش‌نشانان به ماموریت ۳۴۵ مورد حریق و ۵۱۷ مورد حادثه اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۳۳۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ 23 October 2023

اطفای ۳۴۵ مورد آتش سوزی در یک ماه گذشته در کرج

به گزارش «تابناک البرز» محمد یساولی اظهار کرد: طی ماه گذشته، ۳۴۰۲ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲ ایستگاه به مدت ۷۰۲ ساعت عملیات و با استفاده از ۱۲۱۱ دستگاه خودروی عملیاتی به ۳۴۵ مورد حریق و ۵۱۷ مورد حادثه رسیدگی کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه ۱۰۳ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، اضافه کرد: در ماهی که گذشت ۲۳۴ مورد نجات یافته، ۱۵ مصدوم و ۴ فوتی در حوادثی که رقم خورد داشته‌ایم و در این مدت شهروندان بیش از ۲۴ هزار مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه در بین ۳۲ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۲۲ با ۳۲ حریق و ۶۷ حادثه، ایستگاه ۱۰۲ با ۲۳ حریق و ۳۲ حادثه و ایستگاه ۱۰۶ با ۱۶ حریق و ۲۹ حادثه صورت گرفت، افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۸۷ مورد صدور جواز و ۱۹۸ مورد تائیدیه ایمنی صادر شد.

یساولی صدور ۲۵ مورد گواهی جهت علت حریق و تعداد ۹۰ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۱۰۶ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۲۶ مورد، در حوزه ایمنی شهری و بازدید از صنوف به تعداد ۲ مورد از دیگر اقدامات صورت پذیرفته بیان کرد.

او گفت:در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۱۲۶ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت ها، مدارس، ادارات، و داوطلبین باحضور ۱۷۲۵۱ کارآموز به مدت ۵۷۶ ساعت با همکاری ۱۵۰ مربی و برگزاری ۷ دوره باعناوین آموزش سبک زندگی اسلامی، ارتباطات موثر، معاون فرماندهی و فن بیان با حضور ۵۶۴ فراگیر از پرسنل سازمان و با همکاری ۲۷ مربی به مدت ۱۱۰ ساعت طی یک ماه گذشته صورت گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار