استاندار اردبیل با اشاره به تدوین و تصویب طرح سامان‌دهی ورودی‌های شهر اردبیل، از آغاز عملیات اجرایی سامان‌دهی این ورودی‌ها خبر داد و گفت: اجرای پروژه کمربندی سوم شهر اردبیل پس از یک دهه بلاتکلیفی، با اختصاص بیش از ۷۰میلیارد تومان اعتبار، به‌زودی آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ 22 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل، سیدحامد عاملی عصر امروز در نشست عمران شهری اردبیل اظهار کرد: با توجه به وضعیت نامناسب ورودی‌های اصلی شهر اردبیل، طی نزدیک به ۲ سال اخیر طرح‌های سامان‌دهی ۴ ورودی شهر اردبیل بررسی و تصویب شد و عملیات اجرایی سامان‌دهی آن‌ها هم آغاز شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی پل بسیج با پیشرفت فیزیکی ۳۰درصد در حال انجام بوده و بخشی از پروژه ظرف ماه‌های آینده به اتمام رسیده و زیر بار ترافیک می‌رود و کل پروژه هم سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

اختصاص ۷۰میلیارد تومان برای اجرای پروژه کمربندی سوم اردبیل پس از سال‌ها بلاتکلیفی

استاندار اردبیل ادامه داد: پس از یک دهه بلاتکلیفی پروژه کمربندی سوم شهر اردبیل، بررسی‌های لازم جهت فعال شدن این پروژه انجام شده است و اعتباری بیش از ۷۰میلیارد تومان به آن اختصاص یافته که عملیات اجرایی پروژه به‌زودی آغاز خواهد شد.

عاملی با بیان اینکه بازار آهن‌فروشان کلنگ‌زنی خواهد شد، تصریح کرد: مرمت بازار تاریخی اردبیل هم در دستور کار است و با قدرت پیگیری می‌شود و باید دستگاه‌های مرتبط عملیات اجرایی آن را بدون وقفه آغاز کنند.

طرح تفصیلی شهر اردبیل پس از سال‌ها تکمیل شد

وی با اشاره تکمیل طرح تفصیلی شهر اردبیل پس از سال‌ها، بیان کرد: در بخش قابل توجهی از شهر اردبیل بافت فرسوده و تاریخی وجود دارد که در زمینه بافت فرسوده طرح جامع تفصیلی تدوین و تصویب شده و عملیات اجرایی این طرح در دستور کار است.

استاندار اردبیل با اشاره به بافت تاریخی شهر اردبیل، اظهار کرد: طرح تفصیلی بافت تاریخی شهر اردبیل در دستور کار بوده و بررسی‌های لازم توسط کارشناسان وزارت میراث‌فرهنگی انجام شده است و به‌زودی با تصویب این طرح، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار