مشاور امور ایثارگران وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛
مشاور امور ایثارگران وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود : صدور بخشنامه تجلیل و تکریم ایثارگران با اعمال تغییراتی اصلاح و مجدد ابلاغ خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵ 17 October 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ مسعود آزادی بیان داشت : این بخشنامه شامل استفاده از هتل ها و مراکز رفاهی در کشور بوده و جامعه هدف آن خانواده معظم شهدا و ایثارگران است و این عزیزان می توانند از آن بهره مند شوند.

وی  مطرح کرد : برخی قوانین مرتبط با ایثارگران در حوزه های معیشت، سنوات ارفاقی به کارکنان و غیره نیاز به اصلاح داشته که در این زمینه لایحه ای توسط دولت برای برنامه هفتم توسعه ارایه و از طریق نماینده های مجلس نیز در حال پیگیری است.

نورعلیوند مدیر کل بهزیستی ایلام اظهار داشت :  از مجموع ۴۴۰ نیرو این اداره کل ۱۵۲نفر از جامعه ایثارگران هستند که از این شمار ۲۲ نفر جانباز، پنج نفر آزاده، ۱۸نفر رزمنده،۱۲نفر خواهر شهید، ۱۳نفر برادر شهید،۳۰ نفر فرزند شهید، پنج نفر همسر جانباز، ۲۹ نفر فرزند جانباز و ۱۸نفر نیز فرزند رزمنده هستند.

وی از مهمترین فعالیت ها و خدمات ارایه شده به ایثارگران شاغل این اداره کل را اجرای طرح سپاس، ادای احترام و غبارروبی مزار شهدا در مناسبت های مختلف، حضور در نشست‌های ترویج فرهنگ و شهادت استان و ایجاد بانک اطلاعات ایثارگران ذکر کرد./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار