مسئول سازمان اردویی، گردشگری وراهیان نور سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از اعزام 8 هزار دانش‌آموز این استان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ 16 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سرهنگ عبدالهادی صبحانی خواه مسؤول اردویی سپاه استان بوشهر صبح امروز در جلسه هماهنگی اعزام کاروان‌های دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب اظهار کرد: مرحله اول اعزام دانش‌آموزان خواهر در قالب ۱۴ کاروان، از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه اعزام کاروان‌های دانش آموزی خواهر از اول آبان ماه آغاز و تا ۱۶ آذر ماه ادامه خواهد داشت، گفت: کاروان‌های دانش آموزی برادر نیز بلافاصله بعد از این اعزام‌ها انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این دانش‌آموزان به مدت سه روز از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند.

وی تصریح کرد: منطقه والفجر ۸، شلمچه، هویزه، دهلاویه و ثامن الائمه از جمله مناطقی است که مورد بازدید کاروان راهیان نور استان قرار می‌گیرد.

مسؤول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان بوشهر با اشاره اردو‌های راهیان پیشرفت، عنوان کرد: در این اردو دانش آموزان از شرکت‌های صنعتی بازدید خواهند کرد.

صبحانی خواه هدف از برگزاری اردو‌های کاروان راهیان نور را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان، مبارزه با شبیخون فرهنگی، بازگو کردن رشادت‌های رزمندگان و بصیرت‌افزایی اقشار مختلف دانست و گفت: تلاش می‌کنیم با برگزاری برنامه‌های مختلف به این مهم دست یابیم.

وی تاکید کرد: اردو‌های راهیان نور وسیله تربیتی موثری بوده که در وزارت آموزش و پرورش مدنظر است و هر سال با هماهنگی ستاد مربوطه در بسیج، اعزام دانش‌آموزان به اردو‌های راهیان نور را شاهد هستیم.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار