امام جمعه بوشهر با تأکید بر توجه وزارت نفت به ورزش قهرمانی و همگانی به ویژه محیط‌های میزبانی گفت: از وزارت نفت توقع است که به ورزش استان بوشهر به‌عنوان میزبان صنایع و تأسیسات نفت و گاز کمک کند.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸ 12 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از تسنیم، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با مسئولان پایانه صادراتی نفت جزیره خارگ با بیان اینکه این استان از سالیان گذشته میزبان صنایع نفت بوده است اظهار داشت: یکی از مسئولیت‌های مهم مسئولان صنایع نفت، گاز و پتروشیمی توجه به مناطق پیرامونی و تحقق مطالبات میزبان است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر آموزش، مهارت‌آموزی و توانمندی کارکنان مجموعه صنایع نفت را یک ضرورت دانست و بیان کرد: آموزش به نیرو‌ها باید به خوبی عمل شود تا افرادی که در این حوزه مشغول هستند از توان و مهارت خوبی برخوردار باشند.

امام جمعه بوشهر با تأکید بر توجه به خودکفایی در ساخت نیاز‌های صنعت نفت در داخل افزود: تمام نیاز‌های خود همچون شناور‌ها با ویژگی فوق استاندارد بین‌الملل طراحی شود و این توانمندی در ایران وجود دارد.

وی توجه به برنامه‌های فرهنگی و ورزش را موضوع بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: ورزش از مقولات استراتژیک و راهبردی است و این مهم در صنعت نفت بسیار دارای اهمیت است.

صفایی بوشهر با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی و وزارت نفت در زمینه با ورزش قهرمانی و همگانی باید به محیط‌های میزبانی صنعت نفت توجه ویژه کنند تصریح کرد: مجلس با ارائه و تصویب لایحه و دولت با طرح خود به استان‌هایی که دارای پالایشگاه است وزارت نفت را مکلف به توجه ویژه به طرح‌های ورزشی کند.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه در سال‌های گذشته ورزش در مناطق نفت خیر فوق‌العاده رشد کرد گفت: اکنون ورزش در استان بوشهر و خوزستان دارای مشکلاتی است و برای حل این مشکلات راهکار‌های لازم وجود دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تأکید بر توجه وزارت نفت به ورزش قهرمانی و همگانی به ویژه محیط‌های میزبانی اضافه کرد: از وزارت نفت توقع است که به ورزش استان بوشهر به‌عنوان میزبان صنایع و تأسیسات نفت و گاز کمک کند.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: شرایط تیم‌های فوتبال استان بوشهر همچون پارس جنوبی جم و شاهین بوشهر و تیم‌های استان خوزستان از جمله نفت مسجد سلیمان و نفت آبادان خوب نیست و لازم است وزارت نفت از این تیم‌ها و ورزش حمایت ویژه کند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار