دانشکده‌های بهداشت، دندانپزشکی و توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با حضور معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استانی در شهرستان اراک به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴ 08 October 2023

به گزارش تابناک مرکزی،معاون توسعه و مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی اراک در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران گفت: ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع داخلی دانشگاه برای بازسازی و ساخت این سه دانشکده اعتبار هزینه شد.

عباس ملاطایفه با بیان اینکه، چهار ماه برای بازسازی اصولی و اساسی در این سه دانشکده زمان صرف شده است، افزود: یک‌هزار مترمربع فضای جدید به مجموعه اضافه شده و اکنون وسعت این سه دانشکده به سه‌هزار و ۵۰۰ مترمربع رسیده است.

وی ادامه داد: در دانشکده دندانپزشکی اراک از ظرفیت ۲۰۰ دندانپزشک و ۱۱۰ یونیت استفاده می‌شود.

معاون توسعه و مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: ایمپلنت، ارتودنسی، ترمیم لثه، ترمیم دندان و بخش اطفال از جمله خدماتی است که در این کلینیک به مردم در بخش عمومی ارایه می‌شود.

ملاطایفه اظهار کرد: دانشکده‌های بهداشت و توانبخشی نیز به ارایه خدمات به صورت مجزا پرداخته و کلاس‌های آموزشی برای این ۲ دانشکده بهداشت و توانبخشی دایر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در این آیین گفت: در این سه دانشکده خدمت درمانی به مردم ارایه می‌شود و جانبازان نیز می‌توانند خدمات درمانی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دکتر امانی افزود: انتقال دانشکده دندانپزشکی با ۶۰۰ میلیارد ریال به مکان جدید منتقل شد.

وی بیان کرد: امسال بیمارستان زنان و زایمان اراک افتتاح می‌شود و بیمارستان ولیعصر (عج) نیز ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که مجموعه اقدامات در مرحله اصلاحی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار