امام جمعه موقت بوسه با بیان اینکه نیروهای مسلح و بویژه نیروی انتظامی از جنس خود مردم هستند افزود: نیروی انتظامی عامل آرامش مردم است و فضا را برای مخلان امنیت سخت می‌کند.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰ 06 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سید غلامرضا هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت روز عشایر و روستا اظهار داشت: عشایر و روستاییان نقش مهمی را در تولید و تأمین نیاز‌های جامعه دارند که باید به خوبی حمایت شوند.

وی خواستار تلاش همه مسؤولان برای رفع مشکلات عشایر و روستاییان استان شد و خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های این بخش ضمن جلوگیری از مهاجرت به شهر‌ها می‌تواند زمینه‌ساز مهاجرت معکوس به روستا‌ها باشد.

امام جمعه موقت بوشهر ضمن گرامیداشت هفته وقف بیان کرد: وقف صدقه جاریه و احسانی ماندگار است و برکات فراوانی را برای واقف و جامعه دارد که تا پس از مرگ نیز ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: امنیت از اهمیت فراوانی برخوردار است و نیرو‌های نظامی و انتظامی با تلاش شبانه‌روزی نقش مهمی در این زمینه دارند که باید قدردان این نعمت باشیم.

حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح و بویژه نیروی انتظامی از جنس خود مردم هستند افزود: نیروی انتظامی عامل آرامش مردم است و فضا را برای مخلان امنیت سخت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام صادق (ع) می‌فرمایند که امنیت، عدالت و آسایش و رفاه سه نیاز جامعه است تاکید کرد: نیروی انتظامی با تلاش خود برای تحقق این سه مهم نقشی مهم و سترگ دارد.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به روز ملی کاهش اثرات بلایای طبیعی بیان کرد: چنانچه در این حوزه برنامه ریزی مناسب انجام و به درستی عملی شود بلا‌ها و خسارت کاهش و تبعات ناشی از آن نیز به حداقل می‌رسد و مواردی مانند باران‌های سیل آسا به عنوان یک تهدید به فرصتی برای تقویت ذخایر آبی تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت وحدت در بین کشور‌های اسلامی اظهار کرد: چنانچه کشور‌های اسلامی متحد و هم‌صدا باشند کشور‌های متجاوز قدرت تجاوز و دست‌درازی به کشور‌های منطقه را نخواهند داشت.

هاشمی اظهار کرد: امروز رژیم صهیونیستی از عمده کشور‌های منطقه مانند عراق، مصر و سوریه لبریز از کینه و خشم است و باید از این خشم و نفرت در مسیر نابودی و اضمحلال قرار گیرد.

وی همچنین با گرامیداشت ۱۴ مهر روز دامپزشکی اظهار کرد: این نهاد با نظارت بر بیماری مشترک و دائم انسان و همچنین خدماتی ارزشمند در حوزه دام نقشی مهمی در سلامت انسان دارد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار