امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر گفت: تحقق عدالت در جامعه نیازمند تحقق امنیت بوده که فراجا در این حوزه با اقتدار عمل کرده است.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷ 06 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل، حجت‌الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی اظهار کرد: تحقق عدالت در جامعه نیازمند تحقق امنیت است که در این خصوص فراجا با اقتدار کامل بسیار موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به شعار امسال که شهروند قانون مدار و پلیس خدمتگزار نامگذاری شده است، افزود: نعمت عظیم امنیت اجتماعی بر دو رکن قانون‌مداری و خدمت‌گزاری پلیس استوار است.

خطیب جمعه شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به فرا رسیدن هفته وقف از سنت حسنه وقف به عنوان صدقه جاری یاد کرد و افزود: نقش وقف در فقرزدایی، اشتغالزایی، ازدواج آسان، احداث پروژه‌های عام‌المنفعه، گسترش فرهنگ قرآنی و توسعه مدارس و مساجد بسیار تأثیرگذار است.

حجت‌الاسلام باوقار با دعوت از خیرین منطقه برای بخشش سرمایه در راه وقف ادامه داد: موضوع وقف حتی قبل از اسلام و در سایر ادیان الهی نیز مطرح بوده و از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون دانشگاه هاروارد به عنوان بزرگترین دانشگاه آمریکا با درآمد سرشار و هنگفت به صورت وقفی اداره می‌شود.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر در پایان از کمک ۱۷ میلیارد تومان اهالی نیکوکار و خیر شهرستان در جشن عاطفه‌ها قدردانی کرد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار