فرماندار شهرستان بیله سوار از آماده باش نیروهای امدادی در این شهرستان در پی بارش شدید باران و جاری شدن در برخی از مناطق بیله سوار خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۹۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ 04 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل، صاحبعلی اصغری، فرماندار شهرستان بیله سوار اظهار کرد: از بعد از ظهر امروز شاهد بارش باران شدید در شهرستان بیله سوار بوده‌ایم و تاکنون ۲۹ میلی متر بارندگی در شهر بیله سوار رخ داده و در بخش مرکزی و بخش جعفرآباد بارندگی داشته‌ایم.

وی افزود: در پی وقوع سیل در برخی از مناطق این شهرستان، معابر شهر و بخش‌های تابعه دچار آبگرفتگی شده که امدادگران و عوامل راهداری هم اکنون در حال تخلیه آب هستند.

فرماندار بیله سوار تشریح کرد: بر اساس گزارشات و حضور به‌موقع خوشبختانه پل‌ها و راه‌های مواصلاتی هیچ‌گونه خسارتی وارد نشده و در پی این بارش‌ها در روستای انجیرلو از توابع بخش مرکزی ماسه، سنگ، شن و لجن در اثر سیلاب به جاده هدایت شده که توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان در حال بارگیری و پاکسازی است.

اصغری گفت: بیشترین بارش در شهر بیله سوار، برخی روستا‌های انجیرلو و روح کندی بوده که عوامل مدیریت بحران شهرستان در آمادگی کامل قرار دارند و هم اکنون در ۳۷ روستای شهرستان بیله سوار بارندگی‌ها ادامه دارد.

وی گفت: حجم زیاد آب باعث پر شدگی برخی از منهول‌های فاضلاب شهری و جاری شدن آب از آن شده که عوامل در حال آماده‌باش هستند و، اما هنوز وارد خانه‌ها نشده است و تلاش می‌شود با هدایت آب به کانال بالهارود شهر بیله سوار از آبگرفتگی خانه‌ها و معابر جلوگیری شود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار