فرمانده انتظامی استان گفت:۲۱ هزار و ۱۳۶ خدمت مشاوره‌ای در شش ماه نخست امسال توسط مراکز مشاوره پلیس ارایه شده و بیش از ۷۰ درصد پرونده‌های واصله به این مراکز، منجر به صلح و سازش شده است.
کد خبر: ۱۱۲۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶ 04 October 2023

به گزارش تابناک مرکزی،سردارهادی رفیعی کیا، روز چهارشنبه به مناسبت هفته فراجا در جمع خبرنگاران در اراک افزود:شعار فراجا به عنوان پلیس خدمتگذار در کشور است و پلیس در موضوع خدمت رسانی همیشه به صورت شبانه روز آماده است.

وی گفت:آمار بالای کشته‌شدگان حوادث رانندگی در ۶ ماه اول امسال در استان مرکزی نگران کننده است و نیاز است فرهنگ‌سازی در راستای توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه یکی از دغدغه‌ها در استان مرکزی سوانح رانندگی در جاده‌ هاست افزود: امسال ۳۱۵ نفر در جاده‌های استان مرکزی در تصادفات برون شهری و ۵۰ نفر هم در حوزه درون شهری جان خود را از دست داده اند. 
سردار رفیعی کیا گفت: ۲۱ هزار و ۱۳۶ خدمت مشاوره‌ای در شش ماه ارائه شده و بیش از ۷۰ درصد پرونده‌ها منجر به صلح و سازش شده است. 
او با اشاره به منهدم شدن چندین گروه سرقت در استان افزود: در این زمینه با کشف پنج هزار و ۴۷۶ سرقت، چندین نفر دستگیر شدند.

سردار رفیعی کیا با گلایه‌مندی از نبود کمپ ماده ۱۶ در استان مرکزی، گفت: برای دستگیری معتادان متجاهر زحمات زیادی کشیده می‌شود اما جای تاسف دارد که در استان مرکزی به عنوان پایتخت صنعت ایران، هنوز یک کمپ ماده ۱۶ مناسب ایجاد نشده است.

وی عنوان کرد: ۵۴ درصد جرایم رخ داده در فضای مجازی استان مرکزی در ۶ ماه نخست امسال کشف شده اما انتظار است این آمار افزایش بیشتری یابد.

سردار رفیعی کیا با اشاره به موتور سواران و وسایل نقلیه فاقد پلاک هم گفت: در شش ماه امسال دو هزار و ۸۶۲ موتور سیکلت و ۱۳ هزار و ۷۶۲ دستگاه خودرو در این زمینه توقیف شده که از این تعداد ۲۲۱ مورد خودروی شوتی بوده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه،۱۳۰ خدمت توسط پلیس به مردم ارایه می‌شود، گفت: امنیت در نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا و مشارکت مردم است و همه برای حفظ آن مسئولند.

سردار رفیعی‌کیا، شعار هفته فراجا امسال را « شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار» اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار