دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مشگین شهر از دستگیری عاملان حریق و آتش‌سوزی عمدی اموال مردم در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴ 02 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل، بابک نونهال شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع آتش سوزی بیش از پنج دستگاه خودروی سواری و چندین باب مغازه و منزل مسکونی در برخی محلات شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه هر ۳ عامل آتش‌سوزی را دستگیر کرده و پس از تفهیم اتهام در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی وانقلاب که تعداد شکات این پرونده به بیش از ده نفر می‌رسید، با صدور قرار تامین کیفری متناسب به زندان معرفی شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مشگین شهر بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی و تخصصی به بزه انتسابی اقرار کرده و علت آن را تحریک یکی از عاملین به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی که با دریافت مبلغ ناچیزی از چندین ماه قبل شروع به آتش زدن زنجیره‌ای خودرو‌ها ومنازل ومغازه مردم کرده‌اند.

نونهال گفت: دستگاه قضایی نسبت به حفظ نظم و تامین امنیت عمومی حساسیت ویژه دارد و بدون شک فضای امن جامعه کنند و قطعاً برخورد دستگاه قضایی با این افراد سخت، بدون اغماض و بازدارنده خواهد بود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار