رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: در حال حاضر مسوول متخلف نمایندگی خودروسازی سایپا در رفسنجان از سوی دادگاه به استرداد وجوه به مبلغ بیش از 40 میلیارد تومان در حق مشتریان محکوم شده است و در زندان بسر می‌برد و از ارفاقات قانونی برخوردار نخواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵ 01 October 2023

به گزارش تابناک کرمان، حسین رمضانی‌زاده اظهار داشت:در حال حاضر مسوول متخلف نمایندگی خودروسازی سایپا در رفسنجان از سوی دادگاه به استرداد وجوه به مبلغ بیش از ۴۰ میلیارد تومان در حق مشتریان محکوم شده است و در زندان بسر می‌برد و از ارفاقات قانونی برخوردار نخواهد شد.

رئیس دادگستری رفسنجان گفت: این پرونده قریب به ۵۰۰ نفر شاکی دارد و متاسفانه کوتاهی شرکت خودرو سازی سایپا در نظارت بر نمایندگی‌های سطح شهرستان خود موجب بروز تخلفات گسترده در این نمایندگی شده است.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی پیگیر پرونده مربوطه و احقاق حقوق از دست رفته مردم است.

رمضانی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان رفسنجان در چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و امیدواریم ساختمان جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان بزودی احداث شود.

این مقام قضایی به کارآفرینی صنایع مس سرچشمه در سطح شهرستان رفسنجان و استان کرمان اشاره کرد و افزود: نقش صنایع مس رفسنجان در فراهم کردن زمینه اشتغال و تولید چشمگیر است و دادگستری شهرستان رفسنجان و مرکز استان حمایت‌های قضایی و حقوقی خود را از صنایع تولیدی و اشتغال آفرین ادامه خواهد داد.

رمضانی، ضمن اشاره به حمایت‌های قضایی و فعالیت‌های موثر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، از تشکیل کمیته پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ذیل کمیته مسوولیت‌های اجتماعی شهرستان رفسنجان خبر داد.

این مقام قضایی گفت: وجود تعداد زیادی کارگاه‌های ضایعاتی بدون پروانه کسب، معتادان متجاهر، مشکلات روشنایی معابر از جمله عواملی است که زمینه وقوع جرم سرقت و سایر جرم‌های مرتبط را در این شهرستان فراهم کرده است.

رئیس دادگستری رفسنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر فرودگاه رفسنجان غیر فعال است، بیان کرد: با توجه به اینکه رفسنجان ظرفیت‌های زیادی در بخش کشاورزی صنعتی و معدنی دارد بر ضرورت راه‌اندازی مجدد فرودگاه در این شهرستان تاکید داریم.

وی از راه‌اندازی کمپ ماده ۱۶ در آینده نزدیک در رفسنجان خبر داد و گفت: در رابطه با زندان شهرستان نیز با مشکلاتی مواجه هستیم که ضرورت دارد در این رابطه و در خصوص احداث زندان جدید در خارج از شهر نیز تدابیری اتخاذ شود.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار