کد خبر: ۱۱۲۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲ 27 September 2023

 به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه مازندران، در پی اعزام دانشجویان خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه در راستای خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم به روستای گردرودبار بندپی شرقی شهرستان بابل، دکتر مهران رضایی مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی در روز شنبه ۱ مهر 1402 ضمن حضور در جمع دانشجویان جهادی با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

       بر اساس این گزارش، دکتر رضایی در این بازدید که با همراهی محمد علیزاده و سیف‌اله اکبرزاده از همکاران معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه انجام شد، ضمن تشکر و تقدیر از جهادگران دانشجو، بر ضرورت توسعه فعالیت‌های فرهنگی دانشجویی در قالب‌های مختلف مانند اردوهای جهادی و برنامه‌های علمی تاکید کرد.

      مبینا اکبرزاده مسوول اردوی جهادی گروه علویون واحد خواهران پایگاه حضرت رسول(ص) دانشکده علوم پایه نیز در این دیدار به ارایه گزارشی از فعالیتهای انجام‌شده پرداخت و با اشاره به این‌که این اردو به مناسبت هفته دفاع مقدس به نام شهید ضرغام مدانلو یکی از شهدای فرهنگی شهرستان بابلسر انجام گرفت، گفت: در اردو سعی شد راه و روش زندگی این شهید بزرگوار برای جهادگران و افراد محلی تبیین گردد. هم‌چنین رنگ‌آمیزی کلاس، راهرو، فضای حیاط، طراحی داخلی و حیاط، برگزاری روضه، بحث تشکیلاتی و ... از جمله اقدامات انجام‌شده در این اردو بوده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار