کد خبر: ۱۱۲۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶ 25 September 2023

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، سردار حسینی جانشین انتظامی استان مازندران از دستگیری 5 متهم و متلاشی شدن باند جعل و کلاهبرداری با 40 فقره کلاهبرداری به ارزش 20میلیارد ریال در شهرستان بابل خبر داد.

بر اساس این گزارش ، سردار سید موسی حسینی با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان بابلی مبنی بر اینکه افرادی با ترفند های مختلف از جمله ثبت ازدواج در شناسنامه قبل از رسیدن به سن قانونی، اخذ وام ازدواج و... اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بابل قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه، 5 جاعل و کلاهبردار حرفه ای را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در مخفیگاه متهمان تعداد 11 فقره مهر جعلی ادارات دولتی و دفترخانه های اسناد رسمی و همچنین 40 جلد شناسنامه جعلی کشف شد.

سردار حسینی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به 40 فقره جعل اسناد وکلاهبرداری با شگردهای متقلبانه به ارزش 20میلیارد ریال در سطح استان مازندران اعتراف کردند، اظهارکرد: اعضای این باند، بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار