مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون‌های مساجد استان به مناسبت دفاع مقدس اعلام شد.
کد خبر: ۱۱۲۸۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳ 25 September 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی کانون‌های مساجد اردبیل، مصطفی آمون اظهار کرد: برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون‌های مساجد استان به مناسبت دفاع مقدس اعلام شد و برپایی غرفه کانون‌های مساجد در محل باغ موزه دفاع مقدس با عنوان «سلیمانی‌های گام دوم انقلاب» با محوریت فعالیت‌هایی همچون نقاشی کودکان، توزیع تراکت و بروشور، رونمایی کتاب و پخش کلیپ فعالیت‌های کانون‌های مساجد از جمله خدمات این غرفه خواهد بود.

وی افزود: برگزاری محافل انس با قرآن کریم و محافل خاطره‌گویی با محوریت حضور یادگاران دفاع مقدس در مساجد و کانون‌های مساجد از دیگر برنامه‌های معنوی به مناسبت هفته دفاع مقدس خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب با محوریت کتب دفاع مقدس در مساجد و کانون‌ها، حضور نوجوانان و جوانان عضو کانون‌های مساجد در رزمایش فرهنگی – رزمی عملیات مسلم بن عقیل (ع) و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با حضور بچه‌های مسجد از دیگر برنامه‌های به همین مناسبت خواهد بود.

آمون تشریح کرد: تبیین نقش و جایگاه مسجد در دوران دفاع مقدس به همت امام جماعت و تکریم از خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران نیز از دیگر برنامه‌های محتوایی خواهد بود.

وی گفت: فضاسازی دوران دفاع مقدس در مساجد و برپایی ایستگاه‌های صلواتی به یاد دوران دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگی کانون‌ها است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار