استاندار خراسان شمالی گفت: آزاد شدن سرمایه‌های بلوکه شدن ایران نشانگر اوج قدرت مردم ایران است.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳ 22 September 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز در مراسم رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: انقلاب ما و دوران دفاع مقدس، برای ملت بزرگ ایران عزت و عظمت و افتخار آفریده است.

وی ضمن زنده نگاه داشتن نام و یاد ۳ هزار شهید خراسان شمالی و ارج نهادن به ایثارگری‌های رزمندگان، جانبازان و آحاد مردمی که در دوران دفاع مقدس همدل و متحد، در مقابل دشمن ایستادند، هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و افزود: ملت ما در دوران طاغوت زیر سلطه آمریکایی ها، ناتوان جلوه داده می‌شدند و آمریکا٬ اسرائیل را در منطقه قدرت برتر جلوه می‌داد و سعی می‌کرد در بعد فرهنگی، مردم را به سمت غربزدگی پیش ببرد.

استاندار گفت: طاغوت و شاهنشاهی نیز می‌خواست غربزدگی را برای ما افتخار جلوه دهد و بی‌بند و باری و بی عفتی را تمدن بخواند. این دولت‌های بزرگ به رهبری امام و با قیام مردم شکست خوردند و با پیروزی انقلاب و غیرت دینی مردم، عزت مردم مسلمان ایران بازگشت.

حسین‌نژاد دفاع مقدس را مورد توجه قرار داد و افزود: در دفاع مقدس نیز رزمندگان و جانبازان و شهیدان با ایثار و مقاومت و جانفشانی خود ابر قدرت‌ها را کنار زدند و ایران را به جایگاه عزت و عظمت و اقتدار رساندند.

وی به روح بلند شهیدانی که باعث شدند امروز دشمن ایران یعنی اسرائیل به روزی بیفتد که در اوج حقارت و ذلت از آمریکا در قبال موشک‌های ایران تضمین بخواهد، درود فرستاد و آنان را افتخار بی‌بدیل ایران اسلامی دانست و افزود: دستاورد این ایثارگری‌ها و رشادت‌ها است که امروز موجبات نگرانی و آمریکا را فراهم کرده و در سایه اقتدار ایران مجبور به آزاد کردن پول‌های بلوکه شده‌ی ایران می‌شوند.

استاندار این همه را مرهون ولایت پذیری، ایمان و اعتقاد عمیق دینی آحاد مردم خوب ایران اسلامی دانست و اطمینان داد این عزم و اراده ملی می‌تواند بستر ساز ظهور امام زمان (عج) باشد.
منبع/تسنیم

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار