کد خبر: ۱۱۲۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰ 21 September 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مسجد باید محله را حفظ کند، عنوان کرد: بر همه ما لازم است که مساجد را که سنگر هستند را پر کنیم، چرا که مسجد خانه خداست.

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در جمع نمازگزاران مسجد امیرالمومنین (علیه‌السلام) خیابان دانش، ضمن گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: لشکر متجاوز بعثی به ۲۵ شهر پنج استان و هزار روستا خسارت‌های فراوان وارد کرده بود که اگر شهدا و ایثارگران نبودند کل کشور به این حال و روز می‌افتاد.

وی ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسن عسگری (ع)، افزود: آغاز دوران امامت امام زمان (ع) را گرامی می‌داریم و تبریک عرض می‌کنیم

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه نماز بی زکات ناقص است، گفت: خدای بزرگ هر چه از نماز صحبت کرده از زکات هم صحبت به میان آورده است، وجود مرکز نیکوکاری در کنار مسجد هم اهمیت دارد که الحمدلله این مسجد داراست.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: بر ساکنین یک محله لازم است که فضای ارزشی محله خود را حفظ کنند و نگذارند که این فضا تبدیل به فضایی شود که در آن آسیبهای اجتماعی وجود دارد.

امام جمعه ساری با اشاره به اجرای طرح‌های محله‌محور، بر تاثیر مثبت آن‌ها تاکید کرد و خواستار نظارت بیشتر بر اجرای این طرح‌ها باهدف حل مشکلات مردم و محله شد.

این مسئول با بیان اینکه مسجد باید محله را حفظ کند، عنوان کرد: بر همه ما لازم است که مساجد را که سنگر هستند را پر کنیم، چرا که مسجد خانه خداست و خانه خدا باید رونق داشته باشد و حضور کودکان باید اینجا پررنگ باشد.

وی ادامه داد: مسجد یکی از سه شاکی در روز قیامت است اگر هنگام اذان خالی از نمازگزاران باشد، نماز در منزل یک چیز است، اقامه نماز جماعت چیز دیگری است.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به وجود آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه، یادآور شد: بهترین راه حفظ از آسیب‌ها حضور در مسجد و آشنایی کودکان و نوجوانان با مسجد است، سلامت معنوی و روحی بچه‌ها در مساجد تضمین می‌شود چرا که شیطان از مساجد دور است. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار