فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:اقتدار ایران اسلامی جرات اقدام نظامی را از دشمنان اسلام و قرآن علیه ملت ایران را گرفته در غیر این‌صورت همزمان با تحریم‌ها و توطئه‌ها علیه کشور جنگ نظامی را نیز آغاز می‌کردند.
کد خبر: ۱۱۲۷۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴ 20 September 2023

به گزارش تابناک مرکزی،سردار محسن کریمی ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۲ در در آیین سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز که با تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان ایثار و شهادت همراه بود با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و جانبازی و ایثارگری رزمندگان و با استقامت جانانه خانواده ایثارگر در اوج اقتدار قرار دارد، اظهار کرد: دفاع مقدس همچنان ادامه دارد و مختص هشت سال نیست. پیشکسوتان خوب به یاد دارند که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گوشه به گوشه کشور دچار آسیب شده بود و طرح تجزیه طلبی کلید خورده بود و پس از دفاع مقدس همواره این آسیب ها ادامه داشته است.

وی ادامه داد: فضای مجازی تنها نقطه‌ای است که دشمنان احساس قدرت می‌کنند و این مشکل نیز به دلیل کم‌کاری در این حوزه‌ است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب زنگ خطر تهاجم فرهنگی علیه کشور را سال ۶۹ به صدا درآوردند و امید است مسئولان در زمینه جهاد تبیین با تمام توان به میدان آمده و زمینه پیروزی جبهه حق علیه باطل، مانند گذشته فرام شود.

سردار کریمی گفت: دشمن جنگ احزاب را به راه انداخته و تمام دارایی‌ها و اندوخته خود را در این زمینه پای کار آورده است و بی‌ثبات‌سازی داخلی و تحریم اقتصادی را قوی‌تر از هر زمانی در دستور کار خود دارد.

وی افزود: دشمن اعلام کرده در صورتیکه تا سال ۲۰۲۵ تکلیف خود را با جمهوری اسلامی مشخص کند ماندگار است و در غیر این صورت افول می‌کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: آمریکا اکنون در شرایطی قرار گرفته که از هر روزنه‌ای برای کنار آمدن با جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند در صورتیکه جبهه حق و باطل همانند نور و تاریکی است و این ۲ با یکدیگر در یک نقطه جمع نمی‌شود.

سردار کریمی گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که با تمام وجود در برابر استکبار ایستاده و به پیروزی دست یافته‌است.

وی یادآور شد: دشمنان اسلام و قرآن سال گذشته در سه جبهه داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی با جمهوری اسلامی ایران درگیر بودند و این درگیری از لبنان آغاز و در عراق گسترش یافت و در داخل کشور نیز استارت خورده‌ بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عنوان کرد: امسال نیز دشمنان همانند سال گذشته این توطئه را آغار کردند که انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌ها دشمن را شکست داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار