معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل آخرین وضعیت امدادرسانی در حادثه سیل آستارا توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۲۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳ 20 September 2023

به گزارش تابناک اردبیل، عزیز ارشادیان در مورد آخرین وضعیت اعزام و امدادرسانی نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل در حادثه سیل اخیر شهرستان آستارا، اظهار داشت: شب گذشته با درخواست کمک مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری استان گیلان، ۳۰ نفر از نجاتگران اردبیلی در قالب هشت تیم و با به‌کارگیری هشت دستگاه خودروی عملیاتی، ۱۵ دستگاه موتور پمپ لجن‌کش و یک دستگاه قایق جیمینی عازم این منطقه شدند و تاکنون ۱۲۰ منزل مسکونی آسیب‌دیده را ارزیابی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: تاکنون این امدادگران با ۱۵ دستگاه موتور پمپ آب به تخلیه ۱۰ واحد مسکونی اقدام و در بین ۶۰ نفر از حادثه‌دیدگان مواد غذایی و اقلام امدادی توزیع کرده‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: مسئولیت پاسخگویی به حادثه‌دیدگان شهر‌های لوندویل و سیبلی به امدادگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل واگذار شده به طوری که ارزیابی روستا‌های حومه مناطق سیل‌زده با همکاری فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برای خدمات بهتر در حال انجام است.

ارشادیان با بیان اینکه تیم مدیریت هلال احمر استان اردبیل نیز به همراه امدادگران عازم مناطق سیل زده آستارا شده است، خاطرنشان کرد: بارش‌های سیل‌آسا از شب گذشته مناطق مختلف استان اردبیل را نیز فرا گرفته به طوری که در برخی از مناطق شهرستان پارس‌آباد نیز شاهد آبگرفتگی معابر و منازل هستیم.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار