معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه از برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صنعت دفاعی در کرمانشاه طی هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰ 19 September 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر سعید بهشتی راد با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: امسال هفته دفاع مقدس با هفته وحدت عجین شده و برنامه‌های متفاوتی در این ایام برای بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت برگزار خواهد شد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های ویژه ای که امسال به همت سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و با همکاری هوا و فضای سپاه پاسداران برگزار می‌شود برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صنعت دفاعی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: این نمایشگاه که توانمندی‌های دفاعی را به نمایش می‌گذارد تنها در سه استان کشور برگزار شده است.

بهشتی راد بیان کرد: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه در محل پارک شاهد و از تاریخ پنجم الی ۲۰ مهر ماه برپا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های دفاعی کشور برای عموم مردم از ساعت ۱۵ الی ۲۰ آزاد است و در نوبت صبح نیز بازدیدهای ویژه‌ای را برای اقشار مختلف مردم برنامه ریزی کرده ایم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با دعوت از عموم مردم برای بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی در کرمانشاه، گفت: افتتاح این نمایشگاه با حضور فرماندهان نظامی و مسئولان استانی پنجم مهر ماه خواهد بود و این نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی را در صنعت دفاعی به نمایش خواهد گذاشت زیرا این دستاوردها توسط دانشمندان جوان کشور به دست آمده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار