معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از اقامت بیش از 500 هزار نفر در استان همزمان با تعطیلات سه روزه آخر تابستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ 19 September 2023

به گزارش تابناکز اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل اظهار کرد: همزمان با تعطیلات سه روزه آخر تابستان اقامت بیش از ۵۰۰ هزار نفر در استان اردبیل ثبت شد.

تردد بیش از ۳۰۰ هزار وسیله نقلیه در استان اردبیل

وی با اشاره به مجموع تردد بیش از ۳۰۰ هزار وسیله نقلیه در استان در طول این مدت، افزود: این اقامت‌ها در مراکز رسمی، مهمانسرا‌ها دولتی، مدارس و کمپ‌ها ثبت شده است و در این سه روز شاهد اشغال صد درصدی بسیاری از مراکز اقامتی رسمی در سطح استان بودیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: با توجه به اهمیت نظارت بر خدمات ارائه شده در تاسیسات گردشگری استان در ایام تعطیلات ۳۰۰ مورد بازدید نظارتی توسط کارشناسان اداره کل میراث‌فرهنگی با همکاری سایر نهاد‌های مرتبط انجام شده و به ۲۰ مورد شکایات نیز رسیدگی شده است.

نجارقابل گفت: با توجه به قرار گرفتن در روز‌های پایانی تابستان پیش بینی می‌شود که این هفته نیز شاهد حضور گسترده گردشگران در استان باشیم و تاسیسات گردشگری استان آماده پذیرایی از مسافران ورودی به استان هستند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار