رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان اینکه اساس اسلام، بر پایه محبت به اهل بیت (ع) پایه‌گذاری شده است، گفت: اگر کسی می‌خواهد ریشه اسلام را بشناسد آن را باید در محبت و عشق ورزیدن به اهل بیت (ع) جستجو کند.
کد خبر: ۱۱۲۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱ 16 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری امشب در جمع مردم شهر آبدان با بیان اینکه مردم استان بوشهر دلبستگی ویژه‌ای به آل الله، پیامبر (ص)، اهل بیت (ع) و ارادت خاصی به حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) دارند اظهار داشت: نمونه این دلدادگی را می‌توان در برپایی موکب‌های مردم در پیاده‌روی اربعین حسینی مشاهده کرد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: هر چیزی دارای اساس و پایه و مبنای مکتب اهل بیت (ع) نیز بر اساس محبت است.

حسینی بوشهری با بیان اینکه اساس اسلام، بر پایه محبت به اهل بیت (ع) پایه‌گذاری شده است تصریح کرد: اگر کسی می‌خواهد ریشه اسلام را بشناسد آن را باید در محبت و عشق ورزیدن به اهل بیت (ع) جستجو کند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه میان محبت و مودت تفاوت وجود دارد افزود: محبت سفره گسترده‌ای است که بسیاری می‌توانند سر آن بنشینند و از برکات آن بهره‌مند شوند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: جلوه‌های حق‌طلبی، عدالت‌خواهی مبارزه با ستم و اصلاح ساختن جامعه را گوشه‌ای از جلوه‌های زندگی اهل بیت (ع) دانست.

وی با بیان اینکه پیامبر (ص) پرچم مودت را برافراشته است، خاطرنشان کرد: این جلوه‌ها برای ما پر از جاذبه و رمز و اسرار ارادت ما نسبت به اهل بیت (ع) است، ما را به سمت خود فرا می‌خواند، عشق ایجاد می‌کند و در نتیجه حماسه بزرگ پیاده‌روی اربعین شکل می‌گیرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: دوستی و عشق ورزیدن به اهل بیت (ع)، نفع آن را به خود ما برمی‌گرداند و آثار ارزشمندی در زندگی برای ما رقم می‌زند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یکی از آثار محبت به اهل بیت (ع) آمرزش گناهان است افزود: شخصی که اهل بیت (ع) را دوست دارد در روز قیامت احساس آرامش خواهد کرد و غیر از خدا پناهگاه آن اهل بیت (ع) و این موارد بخشی از جلوه‌های زیبای عشق ورزیدن به ائمه معصوم علیه‌السلام است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت یاد شهدای امنیت خاطرنشان کرد: در اغتشاشات سال قبل شهدای امنیت ما همچون شهید عجمیان را تکه پاره کردند که این صحنه‌ها ما را به یاد عداوت و دشمنی با آل الله می‌اندازد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار