با حضور استاندار مرکزی در بیمارستان سینا اراک مرکز ماموگرافی و پزشکی هسته‌ای این بیمارستان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۲۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷ 10 September 2023

به گزارش تابناک مرکزی،استاندار مرکزی عصر شنبه «۱۸ شهریور ماه» با حضور در بیمارستان سینا اراک ضمن افتتاح مرکز ماموگرافی و پزشکی هسته‌ای این بیمارستان از مرکز درمان ناباروری «رستاک» بازدید کرد.


فرزاد مخلص الائمه در این مراسم گفت:در بحث درمان ناباروری در تلاش هستیم هماهنگی و هم افزایی لازم را بین بخش‌های مختلف درمان ناباروری در سطح استان اعم از بخش دولتی، خصوصی، جهاد دانشگاهی و همچنین خیرین ایجاد کنیم.
وی ادامه داد:در اجرای سیاست‌های کلی مرتبط با بحث جمعیت، موضوع درمان ناباروری جایگاه بسیار مهمی دارد و خانواده‌های فراوانی با این معضل مواجه هستند که تمایل دارند از با طی مراحل درمانی مشکل را برطرف کنند.

استاندار افزود:مرکز درمان ناباروری بیمارستان سینا(رستاک) در حوزه درمانی موفقیت‌های خیلی خوبی داشته است  و امیدواریم با کمک بخش دولتی و مرکز خیریه درمان ناباروری استان در زیرمجموعه جهاد دانشگاهی بتوانیم گام‌های بلند و مؤثری برای درمان زوجینی که تمایل به فرزندآوری دارند برداریم.

این مرکز که یکی از مراکز پیشرفته در زمینه درمان ناباروری است،و با بهره گیری از امکانات روز دنیا و کادر مجرب درمانی رکورد قابل قبولی در درمان زوج‌های نابارور بجای گذاشته شده است.

در این مجموعه کلیه خدمات مرتبط با ناباروری شامل IVF، IUI، میکرواینجکشن، تسه، میکروتسه، هیستروسکوپی، لاپاراسکوپی، واریکوسل و آزمایشهای آنالیز اسپرم وDFI، جوانسازی تخمدان صورت می‌پذیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار