مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی گفت: سه هزار و ۲۳۵ واحد مسکن در دولت سیزدهم برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در استان احداث شد.
کد خبر: ۱۱۲۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ 09 September 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی و به نقل از خبرگزاری فارس، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی در گفتگو با رسانه‌ها اظهارکرد: سه هزار و ۲۳۵ واحد مسکن در دولت سیزدهم برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در استان احداث شد.

وی گفت: برای ساخت این تعداد مسکن ۵۷۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شامل تسهیلات بانکی، کمک بلاعوض امداد، آورده مددجو، کمک خیرین و بستگان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی افزود: از مجموع این تعداد مسکن ۲۰۹ واحد با هزینه ۲۰۹ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ ساخته شد.

الهی راد بیان کرد: همچنین هزار و ۳۷۵ واحد مسکن با هزینه کرد ۲ هزار و ۶۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سال ۱۴۰۱ برای نیازمندان ساخته و تحویل شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز هزار و ۶۵۱ واحد مسکن با اعتبار سه هزار و ۳۰۲ میلیارد ریال احداث شد.

وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات کمیته امداد به مددجویان در حوزه مسکن به چند بخش تقسیم می‌شود که در این راستا علاوه بر مساعدت مالی، پشتیبانی فنی و نظارت بر اجرای عملیات ساختمانی را نیز انجام می‌دهد.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار