بسته ویژه کشوری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 15 October 2015

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.


مادر یک شهید خطاب به هاشمی رفسنجانی: به دلیل ناملایماتی که در ١٠ سال گذشته بر شما رفت، ما گریه کردیم

تابناک گیلان: روزنامه شرق در یادداشتی به قلم غلامعلی رجایی نوشت: دوشنبه این هفته، روز متفاوتی در دیدارهای روزانه آیت‌الله هاشمی بود. ملاقات نزدیک ظهر با خانواده‌ سه شهید و چهارجانباز به‌نام زمانی از شیراز بود. حاجیه خانم همدم زمانی مادر شهدا، خطاب به ایشان گفت: آقای هاشمی، سال‌ها بود دلم می‌خواست شما را از نزدیک ببینم که فرمانده فرزندان شهید من بودید. به‌دلیل ناملایماتی که در ١٠ سال گذشته بر شما رفت، ما گریه کردیم. دلمان می‌خواست خدمت شما برسیم و بگوییم ما شما را می‌شناسیم. یار نزدیک امام بودید. الان هم دلسوزان نظام و انقلاب شما را خوب می‌شناسند. صبر، استقامت و مدیریت شما برای ما درس بود که در همه شرایط به داد انقلاب رسیده‌اید. بعد از امام، صحبت‌ها و موضع‌گیری‌های شما به بچه‌های انقلاب امید می‌داد.

در ملاقات ديگري آقای یان الیاسون، قائم‌مقام دبیرکل سازمان ملل متحد به دیدار آقای هاشمی آمد دیداری متفاوت، سنگین و جدی که حقیقتا به‌کلی با دیدارهای دیپلماتیک در این مدت تفاوت داشت. الیاسون که معلوم بود برای جلب کمک و برای برون‌رفت منطقه از شر تروریست‌ها به منطقه و از جمله ایران سفر کرده ‌گفت، پس از ایران عازم ترکیه است. از سفرش به ایران در اوایل جنگ به همراه آقای اولاف پالمه، دبیرکل وقت سازمان ملل- که مثل خود او اهل سوئد بود و در استکهلم ترور شد- سخن گفت و از دیدارشان با آقای شهیدبهشتی گفت که آیت‌الله بهشتی در ابتدای دیدارمان با او از ما سؤال کرد چه کسانی از شما می‌توانند آلمانی حرف بزنند. گفتیم من و اولاف پالمه ما را به کناری کشید و با ما به زبان آلمانی مذاکره کرد. بعد با تأسف می‌گفت یک هفته بعد شنیدم که ایشان ترور شده است. تا این را گفت آقای هاشمی با لبخند معنی داری به او گفت همین تروریست‌هایی که ایشان و عده‌ای دیگر را در حزب جمهوری اسلامی به شهادت رساندند اکنون در کشورهای شما در اروپا مورد حمایت قرار دارند و اجتماعات برگزار می‌کنند! وی افزود: همین‌ها وقتی جنگ شد به‌عنوان ستون پنجم عراق علیه ملت‌شان جاسوسی می‌کردند. الیاسون با شنیدن این نقد از سوی هاشمی سری به علامت تأسف و تأیید تکان داد.

آقای هاشمی در بخشی از سخنانش تحلیلی درباره رشد و گسترش تروریسم در جهان و منطقه ارائه کرد که الیاسون به دقت گوش داد و طی این دیدار مهم دوبار گفت من خیلی از حرف‌های شما استفاده کردم و یاد گرفتم. آقای هاشمی در آخر هم با لحنی جدی به او گفت، شما باید حتما کاری بکنید. دارد دیر می‌شود. آقای هاشمی هم نقد و نقبی به ساختار سازمان ملل زد و گفت باید برای این وضعیت فکری بکنید، شما می‌توانید برای دنیا خیلی کار بکنید ولی عملا در اجرا دست‌تان بسته است و بعد با لبخند گفتند از آن‌طرف هم وقتی می‌خواهید تصمیم درستی را که گرفته‌اید اجرا کنید با وجود داشتن ٢٠٠ کشور عضو، شش کشور که حق وتو دارند جلوی اقدام‌تان را می‌گیرند. حقی که از قدیم بوده و لزومی ندارد الان باشد و باید برای برداشتنش فکری کرد.

الیاسون در هر دو نقد هاشمی از سازمان ملل سری به علامت تأیید و تأسف تکان داد.




عليخانی تصادف كرد بازداشت شد و از ايران رفت+عکس و فیلم

احسان علیخانی در صفحه اینستاگرامش از دست برخی رسانه ها در مورد شایعه پراکنی گله کرد.

احسان علیخانی به شایعه تصادفش در صفحه اینستاگرام خود پاسخ داد:سلام به همه دوستان عزيزم... چهارشنبه عجيب و با نمكي بود خيلي... رفتم جلسه شبكه سه ، مجبور شدم چند بار بيام از جلسه بيرون چرا ؟!؟! چون چند دوست رسانه اي از فرط بي خبري در سايتشون حال كردن همينطوري خبر بزنن كه عليخاني تصادف كرد !!! عليخاني بازداشت شد!!! عليخاني از ايران رفت!؟!؟

بعد من بايد به ١٠٠ نفر توضيح بدم كه نه بابا ، نه ، شايعس، شايد شوخي ميكنن ، مگه ميشه ؟؟!!،چي ميگي!؟! ولي واقعا براي اين دوستان رسانه اي متاسفم زنگ ميزنم ميگم اقاي محترم چرا اين خبرارو زدين ميگه در يه گروه فضاي مجازي ديدم !!! ميگه ببخشيد الان تكذيب ميكنم لطفا شكايت نكنين ... خوب چرااااااااا !؟!؟!؟! ميخواي سايت يا خبرگذاريتو ببينن اين كه راهش نيست چرا وقت منو تلف ميكني ..... بي خيال ،،، محرم شروع شد خدا كنه ذره اي مردونگيه صاحب اين ماه قسمت هممون بشه... حال خوب در اين ماه پيدا كردين منم دعا كنين....احسان عليخاني".

عليخاني تصادف كرد  بازداشت شد و از ايران رفت+عکس



رئیس فدراسیون وزنه برداری:رضازاده گفته بود می‌خواهم رئیس‌جمهور شوم!

تابناک گیلان: تماشاگران امروز نوشت: وزنه‌بردار، سرمربی، رئیس فدراسیون و نماینده شورای شهر. پله‌های ترقی رضازاده در ورزش و سیاست، آنقدر سریع طی شد که خودش هم انتظارش را نداشت.

حضور ركورددار سنگين وزن جهان در لباس مربيگري و مديريت فدراسيون، كم‌حاشيه هم نبود. رضازاده در اين سال‌ها با وزنه‌برداران زيادي به مشكل خورد. گروهي موقتاً خداحافظي كردند، بعضي مثل سعيد علي‌حسيني به‌خاطر دوپينگ مادام العمر محروم شدند و بعضي ديگر مثل سهراب مرادي، ممكن است شانس المپيكي شدن را از دست بدهند. علي مرادي، رئيس فدراسيون وزنه‌‌برداري در گفت‌وگو «تماشاگران امروز» از روياهاي بزرگ رضازاده و سبك مديريت او صحبت كرد. مردي كه مي‌خواست بعد از رياست فدراسيون و نمايندگي شوراي شهر، رئيس‌جمهور شود.

- چرا در دوران رضازاده انقدر پرونده‌هاي عجيب و غريب به وجود آمد؟

مشكل از آن دوستاني است كه او را انقدر بزرگ كردند. همين حالا، يك جو رعب و وحشتي در همين بچه‌هاي تيم‌ملي هست. بهداد سليمي، كيانوش رستمي، نواب نصيرشلال و سعيد محمدپور را ببينيد. مي‌ترسيدند ركورد بزنند. ببينيد چقدر روحيات اين‌ها، چهره‌هاي اين‌ها، تفكرات اين‌ها تغيير كرده است. سعيد علي‌حسيني طفل معصوم آن بلا سرش آمد. آن ماجرا پنهان بود، قضيه مرادي كه ديگر آشكار است. آن موقع مي‌گفت من نبودم سندي هم نداريد، اين بار ديگر نمي‌تواند بگويد سندي نيست. آن بچه به بدبختي كشيده شد، حالا اين يكي همان اوضاع را دارد. خيلي مسائل هست كه من هيچ‌وقت نگفتم و نمي‌توانم بگويم، وگرنه چالشي به وجود مي‌آيد كه نمي‌شود آن را جمع كرد.

- چرا رضازاده از قهرمان محبوب المپيك به اينجا رسيد؟

نمي‌گذاريم قهرمانان‌مان درست رشد كنند. يك بار داشتيم براي رفتن به آمريكا به تركيه مي‌رفتيم، يكي از نمايندگان شوراي شهر مرا در هواپيما ديد. اسمش را نمي‌برم. مي‌گفت «من خجالت مي‌كشم بگويم عضو شوراي شهرم. با 30 سال كار علمي و اجرايي يك رأي دارم، اين بنده خدا هم يك رأي دارد. عضو كميسيون فرهنگي هستم، اين بنده خدا هم عضو كميسيون فرهنگي است. يك بار در اين دو سال به كميسيون فرهنگي نيامده، فقط زمان راي‌‌گيري مي‌آيد براساس دلايل خاصي رأي مي‌دهد.» خب اين‌ها توهم گرفتند.

- توهم چي؟

رضازاده و كوروش باقري اينورو آنور مي‌رفتند، بعد ميديديم بقيه كشورها به ما مي‌خندند. مي‌پرسيديم‌چي شده؟ مي‌فهميديم رفته در كشورهاي مختلف گفته من شدم رئيس فدراسيون، حالا كار ديگري ندارم مي‌خواهم رئيس‌جمهور بشوم. من رئيس‌جمهور مي‌شوم، كوروش باقري رئيس ورزش.

- رئيس‌جمهور؟!

مثل همين خنده شما، آنها هم به ما مي‌خنديدند. مي‌گفتند انقدر مملكت شما بي‌حساب كتاب است؟ مي‌گفتيم نه بابا اين خبرا هم نيست. واقعاً اين‌طور مي‌كردندها، فكر نكنيد اغراق مي‌كنم.

- بجز وزنه‌بردارهاي محروم، خيلي از اعضاي تيم‌ملي هم با رضازاده مشكل داشتند.

بله، خيلي از وزنه‌برداراني كه قهرمانان المپيك ايران محسوب مي‌شدند اما بعد از اختلاف نظر و ماجراهاي مختلف رفتند و اخيراً دوباره به بدنه تيم‌ملي اضافه شدند. هيچ ورزشي اين بلا سرش نيامد. خيلي جاها تغييرات مي‌شود، يك مديري مي‌آيد با سلايق خودش بعضي چيزها را جابه‌جا مي‌كند. نه اينطوري. چيزي ديگر باقي نگذاشته. زير ساخت‌هاي وزنه‌‌برداري نوجوانان و جوانان نابود شده و چيزي تحت عنوان نوجوانان و جوانان نداريم. آمديم جوانان كل كشور را براي مسابقات جمع كنيم، هر كدام يك جور مشكلي براي‌شان پيش آمده بود. بعضي مسئله صغر سني داشتند، يك سري درگير مسائل پزشكي بودند، ماحصل همه اين‌ها را جمع كرديم توانستيم يك تيم به مسابقات جهاني بفرستيم.


این تصویر یکی از دلایل اصلی انتقادهای وزیر ورزش از کروش است؟

ورزش > فوتبال ملی - «لمپن وارداتی» این واژه تندی بود که وزیر ورزش در جمع مربیان سنتی فوتبال ایران درباره سرمربی تیم ملی به کار برده بود. او اگرچه در آن زمان اسمی از کارلوس نیاورده بود اما وازه هایی که استفاده کرده بود و کدهایش ، به مربی تیم ملی بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمود گودرزی هیچ گاه رابطه خوبی با کارلوس کروش نداشته و ندارد. این را بارها و بارها اعلام کرده و حتی یکبار در نسیت مربیان ایرانی ، از واژه لمپن وارداتی اسم برده بود. او لمپن را در این نشست تعریف کرده بود و گفته بود روسها اولین بار این واژه را به کار بردن و به کسی گفته می شود که پایگاه و طبقه اجتماعی خاصی ندارد. او در این نشست خیلی تند از کارلوس انتقاد کرد تا گفته شود این مربی دیگر قرار نیست در ایران بماند و اگر دخالت از بالا نبود شاید همان طور که هنوز هم از حوزه وزارتی شنیده می شود ، او در ایران نمانده بود. وزیر ورزش غیر از انتقادی که به ادبیات سرمربی دارد ، در حضور نزدیکانش و مسئولان ورزش از این انتقاد کرده که او چرا یقه اش را باز می گذارد و گردنبندش را بیرون می اندازد. نشریه تماشاگران در مطلبی به این موضوع اشاره کرده که مقام ارشد ورزش کشور از این نوع استفاده سرمربی از کارلوس کروش عادت دارد این گردنبند را که نشان متولدین اسفندماه است را به گردن بیاندازد. نشان هوت یا ماهی ، این گردنبند مورد علاقه مربی پرتغالی است که این رفتار در کشورش یک ضد فرهنگ شناخته نمی شود اما شاید در کشور ما خیلی عرف نیست. اگرچه خیلی از مربیان لیگ برتری فوتبال خودمان هم همین نوع استفاده از گردنبند را دارند. حتی در زمان علی آبادی هم مربی ایرانی وقت تیم ملی به همین سبک گردنبندی به گردن داشت که رئیس وقت وزارت ورزش به او گفت:«این نوع یقه باز و این گردنبند طلایی که بیرون افتاده ، زیبنده سرمربی تیم ملی ایران نیست.» اگرچه آن مربی هیچ گاه تغییری در شکل لباس پوشیدن و بستن یقه لباسش نداد.



قیمت پژو پارس بالارفت؛ ال90 سقوط کرد / از قیمت خودروها چه خبر؟

اقتصاد > صنعت - اقتصادنیوز نوشت: مهر ماه با حال و هوای نسبتا گرمش در حالی به واپسین روزهای خود نزدیک می شود که بازار خودرو در حال سپری کردن سردترین روزهای خود است.

درجه سرما در بازار خودرو آنقدر بالاست که خرید و فروش در آن یخ بسته و در نمایشگاه ها، پرنده پر نمی زند. قیمت ها همچنان بالا و جیب مشتریان کماکان خالی است و در این شرایط، کمتر کسی هوس خرید خودرو به سرش می زند، چه آنکه خیلی ها حتی در تامین نیازهای اولیه معیشت خود مانده‌اند«خودرو» اصلا جزو اولویت های خریدشان نیست.

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، آنچه بازار خودرو را به چنین ورطه ای از رکود کشانده، آب رفتن قدرت خرید مشتریان و قیمت بالای خودروها است، هرچند نباید از اثر توافق هسته ای نیز چشم پوشی کرد. به باور کارشناسان، توافق جامع هسته ای در وین، ایرانی ها را به شدت نسبت به آینده بازار خودرو کشور امیدوار کرده، به نحوی که گمان می برند خودروهای ارزان و با کیفیت خارجی به زودی روانه ایران خواهند شد. از آن سو البته یک امیدواری دیگر نیز در میان مشتریان ایرانی به وجود آمده، که طبق آن، خیلی ها گمان می کنند خودروسازان تا چندی دیگر قیمت محصولات خود را کاهش خواهند داد.

این در حالی است که کارشناسان تاکید می کنند نه خودرو قرار است آن چنان ارزان شود و نه محصولات خارجی به این زودی ها و با قیمت موردنظر مشتریان، روانه کشور خواهند شد.

هرچه هست، این روزها مشتریان یا نمی توانند و یا نمی خواهند راهی بازار خودرو شوند آنها که قدرت خرید ندارند، به انتظار روزهای خوب نشسته اند و خیلی ها نیز چون خرید خودرو را در مقطع زمانی فعلی ریسک می دانند، منتظرند تا ببینند در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

در این شرایط، به نظر می رسد دولت بهتر است فکری به حال دسته اول مشتریان بکند، چه آنکه آنها اگر توان خرید پیدا کنند، به بازار باز خواهند گشت و در نتیجه سایه رکود کمی تا قسمتی کنار خواهد رفت.

در این شرایط البته به نظر می رسد، دولت در بسته سیاستی خود برای خروج از رکود، نگاهی ویژه به بازار خودرو دارد، چه آنکه در نامه ارسالی چهار وزیر کابینه به رییس جمهور (در مورد خطرات عمیق شدن رکود بازارها)، به طور مستقیم به بازار خودرو اشاره شده و وزرا نسبت به فروش نرفتن 100 هزار خودرو داخلی هشدار داده بودند.

از طرفی، ازآنجاکه خودروسازی نقشی اساسی در رشد اقتصادی سال گذشته داشته، دولت نمی خواهد کاهش تولید در این صنعت به واسطه کمبود تقاضا، بیش از اینها شود و از همین رو قصد دارد با روش هایی مانند افزایش تسهیلات خرید، مشتریان را به بازار خودرو برگرداند.

از قیمت ها چه خبر؟

سری اما به بازار خودرو بزنیم و ببینیم این هفته چه افت و خیزی دامان خودروهای داخلی را گرفته است. آن طور که فعالان بازار می گویند، این هفته خودروهایی مانند پژوپارس با افزایش و تندر-90 با کاهش قیمت مواجه شده اند. به گفته آنها، در حال حاضر پژو 206 تیپ 5 با قیمتی برابر با 36 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می‌شود که این موضوع از افزایش قیمت 300 هزار تومانی خودرو موردنظر حکایت می کند. با این حال، پژو 206 صندوقدار در مدل V8 تثبیت قیمت داشته و هم‌اکنون 36 میلیون و 900 هزار تومان قیمت دارد.

نمایشگاهداران خودرو پایتخت از بازار پژو 405 نیز خبر می‌ دهند که این محصول هم اکنون 29 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می رسد و این موضوع از جهش 700 هزار تومانی آن حکایت می کند.

همچنین پژو پارس نیز که به اصطلاح بازاری ها، زمینه اش کم است، این هفته حدود 600 هزار تومان گران شده تا قیمت آن به 35 میلیون و 500 هزار تومان برسد.

آن طور که از بازار رانا خبر می رسد، این خودرو همچنان 32 میلیون تومان به فروش می رود. از سوی دیگر اما دنا نیز که دیگر خبری از اختلاف فاحش میان قیمت کارخانه و بازار آن نیست، هم اکنون 42 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می شود.

در بین دیگر خودروهای داخلی اما تیبا بدون تغییر قیمتی خاص، هم اکنون 23 میلیون و 900 هزار تومان خرید و فروش می شود و برای خرید همچنین برای خرید مدل 131 پراید نیز باید 19 میلیون و 900 هزار تومان هزینه کرد. به گفته فعالان بازار، این هفته پراید مدل 111 نیز با قیمتی معادل 20 میلیون و 200 هزار تومان خرید و فروش شد و مدل 132 نیز قیمتی برابر با 20 میلیون و 500 هزار تومان داشت.

در مورد تندر-90 نیز گفته می شود که مدل پارس تندر با کاهش قیمتی 300 هزار تومانی طی این هفته مواجه شده است و با این حساب، این خودرو هم اکنون قیمتی برابر با 38 میلیون و 900 هزار تومان دارد، آن هم در حالی که پیش ترها قیمت آن تا 44 میلیون تومان نیز پیش رفته بود.

کاهش قیمت پارس تندر در شرایطی است که مدل های اتومات و E2 تندر-90 تغییر قیمت خاصی را در این هفته تجربه نکرده و مدل اتومات آن 46 میلیون و 700 هزار تومان قیمت دارد و برای خرید مدل E2 نیز باید 38 میلیون و 800 هزار تومان هزینه کرد.


اتفاقی که در پدیده شاندیز افتاد چه بود؟

در پدیده شاندیز بیش از ۴٠ هکتار زمین کشاورزی در حریم شهر شاندیز که تغییر کاربری‌اش هم ممنوع بوده ...

تابناک گیلان؛ باز هم زمین‎خواری؛ پدیده‎ای گسترده که بسیاری از ارگان‎های کشور را ربط‌ و بی‎ربط درگیر خود کرده است، اما چرا این پدیده در ایران تا این حد زیاد شده است. شاید علت آن به گستردگی زمین در کشور و وجود متولیان بسیار برای رسیدگی به امور آن بازگردد. شاید هم ازدیاد این پدیده را در دولت‎های نهم و دهم بتوان به عزم دولت مهرورزی برای تخریب و تغییر کاربری نسبت داد، اما آنچه در این میان توجه را بسیار به خود جلب می‎کند، ردپاهایی است که در پرونده‎های درشت دیده می‎شود. قباد افشار، رئیس سازمان امور اراضی کشور که مهم‎ترین متولی مدیریت زمین در کشور محسوب می‎شود،در با شرق گفته گوی داشته که در بخشی از به به آنچه در پدیده رخداد می پردازد.

از زمین‎خواری حمایت شده است؟
 تا امروز ندیدم کسی در مبارزه با ما مقابله کند. حالا شاید بعضی‌ از مسئولان محلی به تشخیص خود فکر کنند که برخی ساخت‏و‏سازها به‏عنوان یک کار عمرانی و توسعه‏ای کار درستی است و باید پیگیری و از آن حمایت کنند. مثلا وقتی مالک یا سرمایه‏گذاری طرح خود را برای فلان مسئول محلی ارائه می‌کند، آن مسئول محلی فکر می‌کند که این کار برای منطقه‌شان خوب است، اما این موضوع عمومیت ندارد و در سطح مسئولان عالی و سیاست‌گذاری کلان کشور و حتی استانداران و مسئولان استانی همیشه در برخورد و پیشگیری از تغییر کاربری‏ها و برخورد با زمین‏خواری با ما همراهی شده است.

‌در پدیده شاندیز چطور؟
 در پدیده شاندیز در دو سال گذشته همه حاکمیت برای برخورد با تخلف انجام‌شده همراه شدند. درصورتی که در دولت قبل شاید از فردی که تخلف می‌کرده به‌عنوان مشاور دولت هم استفاده می‌کردند. خیلی‌ از مسئولان در دولت قبل از پدیده شاندیز حمایت کردند. اما در این دولت، وزیر کشور و دیگر وزرا و مسئولان برای برخورد با این مسئله ده‌ها جلسه برگزار کرده‌اند. ده‌ها جلسه در قوه‌قضائیه برگزار شد. حتی پرونده‏ای که برای تغییر کاربری انجام‌شده از سوی این شرکت به دادگاه ارسال کردیم، ارائه مستندات غیرواقعی از سوی برخی مسئولان محلی، منجر به محکومیت ما شد، ولی وقتی در دولت جدید این پرونده را پیگیری کردیم منجر به حمایت قوه‌قضائیه و لغو آن احکام شد. در دولت قبل این‌طور نبوده و اصلا این فضا وجود نداشته است. الان همه بخش‌ها با ما همراه هستند و دستگاه قضائی و مجلس هم وقتی ببینند دولت می‌خواهد این کار انجام شود، کمک می‌کنند.

‌آنچه در پدیده رخ داده، دقیقا چه بود؟
 در پدیده شاندیز بیش از ۴٠ هکتار زمین کشاورزی در حریم شهر شاندیز که تغییر کاربری‌اش هم ممنوع بوده به‌وسیله این شرکت بدون مجوز و با حمایت شهردار وقت شاندیز و مدیرکل راه‌وشهرسازی وقت خراسان‌رضوی تغییر کاربری داده شد که علیه هر دو اینها اعلام شکایت کردیم و شهردار محکوم به جریمه و انفصال شده است. پرونده مدیرکل راه‌وشهرسازی هم در حال رسیدگی است.

‌ آنچه در رابطه با این پرونده مطرح می‎شود، حفظ این مجموعه است، زیرا در این پرونده مردم نیز دخیل شده‎اند و با تخریب آن مردم به‎عنوان سهامداران آن متضرر خواهند شد. راهکاری که برای آن در نظر گرفته شده چیست؟
 در یکی از پیشنهادها بحث دریافت عوارض و ادامه حیات این مجموعه به میان آمده است. عوارضی که این مجموعه باید برای تغییر کاربری به سازمان امور اراضی می‌پرداخت، حدود ‌هزار‌میلیارد تومان است که پرداخت نشده است. این پرونده هنوز در مراجع قضائی است و بهتر بود در ابتدا جلوی این تخلفات گرفته می‎شد، زیرا وقتی کار به این مرحله برسد شاید تخریب غیرممکن باشد. درهرحال مسئولانی که از این کار حمایت کرده‌اند باید پاسخ‌گو باشند. قانون باید بر کشور حکومت کند و از این تخلفات جلوگیری شود. صداوسیما هم نباید موضوعی را که تخلف محسوب می‌شود و قانونی نیست تبلیغ می‌کرد. این تخلف چند بانک را هم درگیر کرده است.


زنی که در حال فرار زایمان کرد!/ تصاویر

تابناک گیلان: یک زن باردار سوری که موفق شده بود از دست تروریستهای داعش فرار کند، اندکی پس از عبور از دریای اژه، در یکی از سواحل یونان کودک خود را به دنیا آورد. نیروهای امداد یونان به سرعت به کمک او شتافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،یک زن باردار سوری که موفق شده بود از دست تروریستهای داعش فرار کند، اندکی پس از عبور از دریای اژه، در یکی از سواحل یونان کودک خود را به دنیا آورد. نیروهای امداد یونان به سرعت به کمک او شتافتند.
 
یک مهاجر سوری پس از فرار از دست عناصر تروریستی داعش، در یکی از سواحل یونان کودک خود را به دنیا آورد.
 
 یک زن باردار سوری که موفق شده بود از دست تروریستهای داعش فرار کند، اندکی پس از عبور از دریای اژه، در یکی از سواحل یونان کودک خود را به دنیا آورد. نیروهای امداد یونان به سرعت به کمک او شتافتند.
 
دولت یونان با وجود بحران های اقتصادی، به گرمی از ورود پناهجویان به این کشور استقبال می کند. وزیر مهاجرت یونان پیشتر اعلام کرده بود این کشور قصد دارد هر ماه 10 هزار مهاجر را پناه دهد.
 
دریای اژه به یکی از مسیرهای پرخطر برای پناهجویان سوری تبدیل شده است. مهاجران سوری پس از ورود به ترکیه باید یک مسیر دریایی 20 کیلومتری را برای رسیدن به سواحل یونان سپری کنند. این مسیر 30 دقیقه زمان می برد و هزینه آن 20 پوند است./ باشگاه خبرنگاران 

 


زن سوری در حال فرار از داعش، زایمان کرد!/ تصاویر

زن سوری در حال فرار از داعش، زایمان کرد!/ تصاویر

زن سوری در حال فرار از داعش، زایمان کرد!/ تصاویر

زن سوری در حال فرار از داعش، زایمان کرد!/ تصاویر


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمدمقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
مرگ برداعش مرگ برامریکا مرگ براسرییل مرگ برالسعوددمت گرم شیرزن سوری فاتحه داعش وخواند احسنت به این شیرزن
محمدمقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
مرگ برداعش مرگ برامریکا مرگ براسرییل مرگ برالسعوددمت گرم شیرزن سوری فاتحه داعش وخواند احسنت به این شیرزن
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
## مهم مهم مهم # به نام خدا.باسلام واحترام خدمت جناب آقای ( قباد افشار) رئیس سازمان اموراراضی کشورمن یک سهامدارجزء شرکت پدیده شاندیزازشما فقط بخدا پناه می برم وسئوالی از جنابعالی دارم شما لطفا بفرمائید تاکنون درمرغوب ترین وخوش آب هواترین نقاط ایران عزیزمان درکدام نقطه ایران برای ( یک مترمربع زمین دومیلیون پانصد هزارتومان ) جریمه گرفته اید.؟درمنطقه گردنه حیران صدها هکتارجنگل بکررا ازبین برده وویلاههای چند میلیاردی ساختند ودردماوند وحاشیه تهران وجاهای دیگری که بیان آن صلاح نیست اگرجمع کنید به هزاران هکتار بالغ میشود اگرکارشناسان شما برای هریک متر مربع جریمه ای معادل (25000000 ) ریال گرفته شده پس ما نیاز به صدورنفت نداریم چرا درایران عزیزما قانون برای سرمایه داران زالو صفت با قشرضعیف یکسان اجراء نمیشود این جریمه برچه مبنای کارشناسی تعین شده مطابق قانون جاری کشور جریمه باید توسط هیئت کارشناسان ذیصلاح قوه قضائیه باید تعین شود ونه کارشناسی که مدرک افتخاری گرفته باشد ویا در یک جلسه شیرینی خوران وچای خوران جهت نقره داغ کردن گروهی سهامدارجزء ویا فرمایشی مقدارجریمه تعین گردد خدا به فریاد برسد که داد رسی نداریم باتشکر (25/ 7/94 )
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار