امام جمعه موقت ایلام؛
امام جمعه موقت ایلام بیان داشت : اربعین یک جریان پویا و رو به جلو برای تمدن سازی اسلامی است، این حرکت عظیم قدرت نمایی جهان اسلام در برابر فتنه ها و خصومت دنیای کفر است.
کد خبر: ۱۱۲۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰ 01 September 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛  حجت الاسلام وعد مرادبیگی افزود : اربعین عظمت بزرگی دارد و مردم با شور و اشتیاق در حال رفتن به زیارت هستند، هر سال حضور مردم در این مراسم پرشور و پررنگ می شود.

وی گفت : راهپیمایی اربعین باعث غافلگیری دشمنان اسلامی شده و دشمن را در حال تدافعی قرار داده است، اربعین حرکتی در جهت حمایت از مظلومان جهان است.

 امام جمعه موقت ایلام مطرح کرد : 20 میلیون نفر جمعیت در این ایام در کربلای معلی حضور پیدا می کنند.

وی گفت :  اربعین زمینه ساز تحول سازی در زندگی انسان است، این زواری که در حال حرکت به سمت کربلا هستند، فقط شیعه نیستند از همه ادیان در این زیارت حضور دارند، امروز اربعین امام حسین(ع) جهانی شده است.

امام جمعه موقت ایلام ادامه داد : دشمن از طریق فضای مجازی تلاش کرد که محرم و ایام اربعین در بین مردم را کمرنگ جلوه دهد ولی حضور مردم در مراسم اربعین و محرم بیشتر از سال های گذشته بوده است.

وی خاطرنشان کرد : میزبانی و نوکری از زوار اربعین افتخار بزرگی برای مردم استان ایلام است، این استان در هشت سال دفاع مقدس جایگاه شهادت بسیاری از رزمندگان بوده و الان افتخار میزبانی از زوار امام حسین(ع) را دارد.

حجت الاسلام وعد مرادبیگی گفت : بیانات مقام معظم رهبری در مورد دولت خود گواه اقدامات مهم در کشور است، دولت باید این اقدامات را برای مردم بازگو کند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار