مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران گفت: تاثیر اجتماعی شهدا در جامعه بسیار زیاد است و آنان زنده هستند و جامعه را هدایت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۲۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ 27 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، مدیر کل کمیته امداد استان مازندران در دیدار با محمدحسن سلامی مدیر کل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اظهار داشت: تاثیر اجتماعی شهدا در جامعه بسیار زیاد است و آنان زنده هستند و جامعه را هدایت می‌کنند.

 

دیدار مدیر کل کمیته امداد مازندران و هیئت همراه با مدیر کل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان  

 

میثم معافی با اشاره به اینکه ما به دنبال امداد معنوی و بصیرتی هستیم افزود: در کمیته امداد در عین توجه به مسائل معیشتی به مسائل فرهنگی نیز با حساسیت بالا توجه می‌شود.

وی با اشاره به برنامه تدفین شهید گمنام در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید رجایی فریدونکنار گفت: شهدا جاذبه دارند و ما اثرات بسیار خوب آن را در جامعه هدف مشاهده می‌کنیم.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه، دشمن با بحران آفرینی به دنبال ضربه زدن به امنیت روانی و ذهنی جامعه است گفت: تلاش ما در جهت حفظ امنیت ذهنی و روانی جامعه است و شهدا بیشترین تاثیر را خواهند داشت.

محمدحسن سلامی مدیر کل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز در این دیدار اظهار داشت: کمیته امداد نه تنها واسطه رزق مادی بلکه واسطه رزق معنوی محرومان و ولی نعمتان انقلاب اسلامی است.

 

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار