رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: ضربه به بنیان مالی قاچاقچیان مواد مخدر و برخوردهای قاطع با خرده فروشان در استان اردبیل از سوی دادستانی با جدیت پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ 18 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از مهر، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو ظهر جمعه در دیدار با بازرسان ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با بیان سیاست‌های کلان قوه قضائیه به ارائه راهکار‌های مقابله با مواد مخدر پرداخت و اظهار کرد: ضربه به بنیان مالی قاچاقچیان مواد مخدر و برخورد‌های قاطع با خرده فروشان از طریق بازدید‌های میدانی مستمر و مداوم از سوی دادستانی به جد پیگیری می‌شود.

وی با گرامیداشت فرا رسیدن ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: ایثار و فداکاری و تحمل مصائب و سختی‌های دوران اسارت باید سرمشق و الگوی انجام امورات در پیشبرد اهداف در مسیر ترقی و پیشرفت باشد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل خاطرنشان کرد: متولیان و دست‌اندرکاران اجرای سیاست‌های کلان نظام در کشور باید با تاسی از الگو‌های رفتاری آن بزرگواران با پشتکاری جهاد گونه برای خدمت به مردم تلاش کنند.

حجت‌الاسلام کثیرلو همچنین با ارائه گزارشی از اقدامات اصلاحی و بازپروری انجام گرفته در زندان اردبیل ادامه داد: اداره کل زندان‌های استان اردبیل در شاخص‌های ۱۹ گانه ارزیابی توانست به صورت مستمر و مداوم در طی چندین ماه‌های اخیر موفقیت به دست بیاورد.

وی بیان کرد: حرفه آموزی و اشتغال مددجویان و کاهش جمعیت کیفری از مهمترین شاخص‌های ارزیابی بوده که در آن منجر به کسب رتبه برتر کشوری شده است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار